אבו דאבי: קונסורציום להפצת חיסוני קורונה בחר בארבע חברות שילוח

החברות הן הלמן, אג׳יליטי, אראמקס וקונה+נאגל והן יטפלו בשינוע והפצה של חיסון נגד קורונה במהלך 2021 בלמעלה מ-170 מדינות. החיסונים ישונעו בין טרמינלים, מרלו״גים ומתקנים רפואיים עד להגעתם ליעד הסופי


14:22 ,21.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ארבע חברות שילוח זכו בחוזה עם ״קונסורציום התקווה״ (Hope Consortium) להפצה של חיסוני הקורונה באמצעות הובלה בקירור תחת פרמטרים קפדניים. החברות הן הלמן, אג׳יליטי, אראמקס וקונה+נאגל והן יטפלו בשינוע והפצה של חיסון נגד קורונה במהלך 2021.

 

״קונסורציום הופ״ מייצג את השחקנים הבולטים לפתרונות שרשרת האספקה העולמיים באבו דאבי, והוא מורכב מחברות כמו Etihad Cargo, נמלי אבו דאבי, Rafed - זרוע רכישת שירותי הבריאות של ADQ שבסיסה באבו-דאבי, ו- SkyCell עטורת הפרסים משוויץ, אשר פיתחה מכולות לוגיסטיות מבוקרות טמפ׳ מהדור הבא לתעשיית התרופות.

 

חברת הלמן, כמשלחת מובילה באיחוד האמירויות, זכתה להיות בין החברות ולשנע את החיסונים נוכח יכולתה המוכחת לטפל בהובלה של מוצרי פארמה בטווחי טמפרטורה של בין 2 ל-8 מעלות, מינוס 20 מעלות ומינוס 90 מעלות צלזיוס.

 

החיסונים ישונעו בין טרמינלים, מרלו״גים ומתקנים רפואיים עד להגעתם ליעד הסופי ביותר מ-170 מדינות ברחבי העולם.

 

ד״ר ג׳מאל מוחמד אלקאבי, סמנכ״ל משרד הבריאות באבו דאבי, אמר כי הקונסורציום  שהוקם מורכב מחברות מומחיות בתחומם כדי להתמודד עם האתגרים הרבים בשינוע החיסונים כולל הפצה לבתי החולים / מרפאות.

 

ריינר הייקן, מנכ״ל הלמן לוגיסטיקה בינלאומית, אמר: ״תעשיית הפארמה והבריאות מעולם לא הייתה חשובה יותר מהיום. כדי להבטיח שמוצרים חיוניים כגון חיסונים ומוצרי תרופות אחרים מצילי חיים יטופלו בשלמות ובבטיחות הגבוהים ביותר, הקמנו את הלמן לוגיסטיקה -פארמה. אנשים, תהליכים, תשתיות ודיגיטליזציה הם הבסיס לרשת השינוע שלנו ומאפשרים לנו להציע פתרונות תחבורה והפצה תואמים, שקופים וחדשניים. שילוב של פתרונות דיגיטליים מאובטחים ברשתות האספקה, מאפשרת לנו לספק שרות מקצה לקצה עם יכולות של התערבות בזמן אמת״.

 

הלמן ישראל,  אשר מתמחה בשילוח מוצרי פארמה, מספקת אף היא פתרונות דיגיטליים עם יכולות התערבות בזמן אמת, והינה נציגתה הבלעדית של הלמן לוגיסטיקה בינלאומית.