חברת ICL הציגה בוועידה לניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare

חשפה במהלך הוועידה את פעילות חטיבת Pharma & Critical Solution שמספקת שירותים גמישים ומותאמים ללקוח. ריקי אייזנברג: פועלים מול הרשויות לעדכון נהלים בתחום הקנאביס הרפואי


12:26 ,02.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ICL לשילוח בינלאומי, עמילות מכס ולוגיסטיקה, השתתפה אתמול (רביעי) בכנס בנושא ניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה- Healthcare שהתקיים במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה.

 

מחברת ICL נמסר כי היא היתה בין נותני החסות לוועידה ובמסגרת החסות אף הזמינה את ליאור סושרד להופעה בוועידה שהמחישה עבור הקהל את הגישה של ICL לעבודה שכן גם החברה בפעילותה מותחת את גבולות הדמיון ומבחינתה הכל אפשרי.

 

חברת ICL חשפה במהלך הוועידה את פעילות חטיבת Pharma & Critical Solution שמספקת שירותים יצירתיים, גמישים ומותאמים לצורכי הלקוח לשילוח מבוקר טמפרטורה וניהול מחקרים קליניים.

 

ריקי אייזנברג, סמנכ״לית שיווק בחברת ICL, ציינה כי ״ייצוא משלוחי ענף התרופות וציוד רפואי מישראל נמצא בגידול מתמיד ובחודשים הקרובים צפוי גידול נוסף עם כניסת יצוא הקנאביס הרפואי, תחום בו אנחנו נחשבים לחברה מובילה. חברת ICL פועלת מול הרשויות לעדכון נהלי ה-IMC GDP ו-IMC GSP המגדירים את מדיניות ההפצה, הביטחון ושילוח של קנאביס רפואי. חברת ICL ממשיכה להגדיל את היקף השילוח של תחום ה-Healthcare בעשרות אחוזים מדי שנה ומעניקה ללקוחות הענף שירות מותאם אישית״.

 

אייזנברג הוסיפה כי משתתפי הוועידה העידו בסיומה כי התפעלו והתרשמו מהופעתו של סושרד ומהדרך בה הצליח להעביר את המסרים של חברת ICL.