פארמה אקספרס

עוד סיור של פורום הובלה מבוקרת טמפרטורה של "PORT2PORT", והפעם בחברת בלדרות האקספרס DHL אקספרס ובמסוף המטענים האווירי של ממן


14:07 ,13.05.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

כ–40 נציגים מחברות הפארמה הגדולות בישראל השתתפו בסיור ייחודי, שכלל היכרות עם שירותי בלדרות אקספרס, פתרונות אריזה לשילוח מבוקר טמפרטורה ופעילות מסוף מטענים.

 

במסגרת פעילות הפורום לשילוח מבוקר טמפרטורה של "PORT2PORT", נערך היום (ד') סיור במתחם התפעול של חברת בלדרות האקספרס DHL בנתב”ג ובמסוף המטען האווירי של חברת ממן.

 

המשתתפים ממגזר הפארמה גילו עניין רב בשירותי שילוח אקספרס, בפעילות מסוף המטענים עם רגע הגעת המטען ובפתרונות חדשניים לאריזת מטענים מבוקרי טמפרטורה.

 

את היום פתח מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון, שהדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מייחסת למשלוחים מבוקרי טמפרטורה.

 

לאחר מכן זכו המשתתפים לבקר במטוס המטען של  DHLאקספרס, לצפות בטיפול במשלוחי היבוא ולהתרשם ממתחם התפעול ומתהליכי העבודה של החברה.

 

בהמשך סקר סמנכ"ל התפעול בממן עירן קוסובר את פעילות מסוף המטענים ואת ההערכות לדרישות הרגולציה בנושא שילוח מבוקר טמפרטורה. קוסובר סיפר על המאמצים למזער תקלות למינימום האפשרי, אתגר משותף לבעל המטען, לחברת השילוח ולמסוף המטענים האווירי. לאחר הסקירה סיירו המשתתפים בממן, בדגש על מחסן פארמה ואמצעי הטסה.

 

לסיום סקר מנכ"ל חברת Frisbee עודד טירר פתרונות אריזה חדשניים לתעשיית הפארמה. טירר הסביר כיצד להתאים את אריזת המשלוח למשך המסע ולדרישות הרגולטוריות, איך למנוע חריגות טמפרטורה במהלך השילוח, ומהן המגמות העדכניות בתחום.

 

את היום הנחו מנהל פורום מבוקר טמפרטורה של "PORT2PORT" שי חיימוב ומנהל השיווק של DHL אקספרס ישראל יונתן איבגי, שהדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה עם חברת Frisbee: "תחום הפארמה הוא תחום חשוב מאוד, שצומח משנה לשנה בצורה מרשימה. הפתרון המשולב שלנו מציע את הטוב ביותר משני העולמות – אריזות חדשניות ועמידות ושירות אקספרס על ידי רשת גלובלית מהירה. שמנו דגש מהותי על תהליכים פשוטים וקלים עבור הלקוחות ואנו שמחים לראות את ההתעניינות הרבה".