פורום IPL קיים ביקור לימודי בממן

המפגש, אשר כלל היכרות עם תהליכים ייעודיים למשלוחי תרופות והסבר על הממשקים השונים בהובלה אווירית מאת סמנכ״ל התפעול של ממן, משך אליו עשרות משתתפים


11:51 ,03.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות משתתפים לקחו חלק במפגש של פורום Israel Pharma & Medical Logistics שנערך היום במסוף המטענים ממן. המפגש כלל היכרות עם תהליכים ייעודיים למשלוחי תרופות והסבר על הממשקים השונים בהובלה אווירית.

 

את המפגש פתח עירן קוסובר, סמנכ״ל התפעול של ממן, אשר התייחס לתהליכי היצוא והיבוא הייחודיים למשלוחי פארמה ולהבדלים בין סוגי המטוסים השונים המשמשים להובלת מטען. קוסובר התייחס לשינויים המתבצעים כיום בנתב״ג ולהשפעתם על משלוחים רגישים.

 

כמו כן נסקרו במהלך המפגש שירותי ערך מוסף למשלוחים מבוקרי טמפרטורה, וביניהם שירותי עיטוף ביריעות טרמיות, המכלה למארזים פאסיביים, טיפול במכולות אוויריות ועוד.

 

בהמשך המפגש, נערך למשתתפים סיור מקיף במסוף המטענים, תוך התייחסות מיוחדת לקליטה ואחסנה של משלוחי פארמה, בניית אמצעי היטס ותהליכים לניטור ובקרת טמפרטורה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו רואים חשיבות עליונה בהיכרות מקרוב עם תהליכים לאורך שרשרת האספקה ומודים לממן על השותפות המקצועית ועל הסיור המלמד״.