מפגש בנושא סחר בינלאומי ורפורמת התקינה

המפגש התקיים בחברת DSV בשיתוף פורום IPL ופורום IFL העוסקים בלוגיסטיקה לעולמות הבריאות והמזון והוא עסק ברפורמת התקינה, בהפחתת המכסים הצפויה ובעדכונים בנושא שילוח בינלאומי


08:32 ,06.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות יצואנים ויבואנים מתעשיות הפארמה, ציוד רפואי, מזון וציוד אלקטרוני, השתתפו אתמול (ג׳) במפגש שעסק בעדכונים בסחר הבינלאומי ובסקירת תחום השילוח וההובלה. את המפגש פתח עו״ד גיל נדל, שותף וראש תחום יבוא ויצוא במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן, אשר הרצה על רפורמת התקינה ועל הפחתת המכסים הצפויה להיכנס לתוקף עבור מספר רב של מוצרים. עו״ד נדל, התייחס לשמירת מסמכים ותיקי מוצר ולהפחתת המכסים על חומרי גלם, מוצרי תעשייה ומוצרי מזון, הצפויה להיכנס לתוקף בקרוב.

 

בהמשך, סקר אודי דרור, מנכ״ל א.ד. שירותי תעופה, את תחום ההובלה האווירית. בהרצאתו התייחס דרור למגמות הצפויות השנה, לאפקט ה״פוסט קורונה״ על שוק התעופה ולהשפעה של העימות בין רוסיה לאוקראינה על טיסות בעולם. כמו כן הוצג סקר של חברת Boeing אודות הביקוש להובלת מטען במטוסים והוסבר על שירותי חכירה (צ׳רטר) עבור פרויקטים מיוחדים.

 

לסיכום הוצגה סקירה גלובאלית של חברת DSV על מצב השוק, ביקוש והיצע באזורים השונים בעולם, המחסור באמצעים ובנהגי משאיות, השפעת הסגר בנמל שנחאי על שרשרת האספקה ועוד. כמו כן, הוסבר על שירותי הדיגיטל של החברה למעקב מטענים.

 

לימור גיל - שני, סמנכ״לית שיווק ומכירות בחברת DSV, מסרה כי: ״שמחנו לארח את הפורום ולפגוש את הלקוחות שבאו להתעדכן בנושאים חשובים וקריטיים לתקופה המאתגרת שכולנו חווים. אנו בחברת DSV מקפידים לעדכן את לקוחות החברה באופן שוטף בחידושים והפתרונות המובילים בשרשרת האספקה״.

 

שי חיימוב, יו״ר פורום Israel Pharma & Medical Logistics: ״אנו שמחים על ההיענות למפגש למרות העומסים שהיצואנים והיבואנים נמצאים בהם לפני חג הפסח. לעדכונים האחרונים יש השפעה מכרעת על תהליך היבוא לישראל בכלל ועל עלויות חומרי הגלם בפרט ולכן חשוב להמשיך ולעקוב אחר השינויים שיכנסו לתוקף בעתיד הקרוב״.