סוויספורט עברה בהצלחה את מבדק האיכות של פורום IPL

המבדק הנו חלק מתכנית חדשנית המייצרת סטנדרט אחיד בכל הנוגע להסמכת ספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות. רמי ויינברג, מנכ״ל סוויספורט ישראל: גם סוויספורט, העובדת על פי סטנדרטים בינלאומיים גבוהים ביצעה התאמות ושיפרה תהליכים


09:49 ,23.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

סוויספורט שרותי מטען ישראל עברה בהצלחה את מבדק האיכות לספקים לוגיסטיים של פורום IPL. המבדק הנו חלק מתכנית חדשנית המייצרת סטנדרט אחיד בכל הנוגע להסמכת ספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות.

 

במסגרת המבדק, אשר נבנה בשיתוף עם חברות התרופות, נבחנו היערכות המסוף לטיפול במשלוחי יצוא ויבוא, ניהול מערכת האיכות, טיפול באירועים חריגים, מתחמי האחסנה השונים ועוד. דגש מיוחד ניתן לתהליכים המרכזיים במסוף המטענים, כגון קליטה, ניטול, אחסון ובניית מטענים מבוקרי טמפרטורה. המבדק הובל מטעמה של סוויספורט ע״י שבתאי מיכאלי, מנהל הבטחת האיכות.

 

רמי ויינברג, מנכ״ל סוויספורט ישראל מסר כי: ״אנו שמחים לסיים בהצלחה את ההסמכה של הפורום, התהליך היה מאוד מקצועי. שמחתי לגלות שגם סוויספורט, העובדת על פי  סטנדרטים בינלאומיים גבוהים ביצעה התאמות ושיפרה תהליכים ואני משוכנע שתהליך הסמכת ספקים לוגיסטיים בתעשיית הבריאות יהפוך לתו תקן בתעשייה״.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״הצטרפותה של Swissport לתכנית המבדקים הנה צעד חשוב מאחר ומסופי המטען מהווים חוליה משמעותית בטיפול במשלוחים אוויריים של תרופות ומוצרים רפואיים. ביצוע מבדק במסוף מטען הנו מורכב ונדרשת הבנה מעמיקה של תהליכי הליבה ושל הממשק מול מספר רב של גורמים בשרשרת, ביניהם חברות תעופה, משלחים, יצואנים יבואנים ורשויות רגולטוריות״.