פורום IPL ערך מפגש בחברת סוסנה

במעמד עשרות המשתתפים הוענקה לחברה תעודה על עמידתה בהצלחה בדרישות תכנית האיכות המתקדמת של הפורום. המשתתפים הקשיבו להרצאה שעסקה באתגרי הלוגיסטיקה בבתי מסחר לתרופות בהתאם לדרישות הרגולציה


12:15 ,08.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

עשרות משתתפים מקרב חברות פארמה, ציוד רפואי ובתי מסחר לתרופות השתתפו היום במפגש שנערך בחברת Sosna Pharm כחלק מפעילות פורום Israel Pharma & Medical Logistics. את המפגש פתח אלי כהן, מנכ״ל Sosna Pharm, אשר הירצה על מבנה החברה ותפיסת ההפעלה, בדגש על מענה לפרויקטים כגון הפצת חיסונים, פעילות eCommerce והפצת תרופות וציוד רפואי. במעמד המשתתפים הוענקה לחברה תעודה על עמידתה בהצלחה בדרישות תכנית האיכות המתקדמת של הפורום.

 

בהמשך, הרצה אילן ביטון, מנכ״ל Insight Enabling, על אתגרי הלוגיסטיקה בבתי מסחר לתרופות בהתאם לדרישות הרגולציה. ביטון הסביר על תכנית האיכות אותה עברה חברת סוסנה בתקופה האחרונה והתייחס לשינויים המרכזיים שנדרשו כחלק מהתהליך ולפתרונות מעשיים לאתגרי האיכות בעולם התפעול.

 

בסים החלק העיוני, סיירו המשתתפים במרכז הלוגיסטי של החברה וצפו בתהליכי אחסנה, ליקוט, הפצה והובלה מבוקרת טמפרטורה.

 

שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics מסר כי: ״אנו מודים לחברת Sosna Pharm על האירוח ומביעים הערכה על כך שעברו בהצלחה את תכנית האיכות המורחבת של הפורום. התהליך ארך מספר חודשים במהלכם מופו פערים מרכזיים במערכת האיכות של החברה, גובשה תכנית עבודה, נבנה קונספט ייחודי להטמעת האיכות כחלק מתפיסת ההפעלה ובוצע מבדק מסכם להשלמת התהליך״.