פריץ קומפניס קיבלה תקן ירוק ISO14001

מדובר בתקן המוביל והבכיר בעולם בתחום הגנת הסביבה. בשלב ראשון הותעדו משרדי החברה ובשלב הבא יוסמכו גם שלושת האתרים הלוגיסטיים


00:00 ,03.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מדובר בתקן המוביל והבכיר בעולם בתחום הגנת הסביבה. בשלב ראשון הותעדו משרדי החברה ובשלב הבא יוסמכו גם שלושת האתרים הלוגיסטיים
 
פריץ קומפניס ישראל מקבוצת UPS Supply Chain Solutions אושרה לתקן ירוק לניהול הגנת הסביבה ISO14001 על ידי IQC - המכון לבקרה ואיכות. זהו התקן המוביל והבכיר בעולם בתחום הגנת הסביבה וחברת פריץ היא מהחלוצות בעולם השילוח הבינלאומי שאימצה את התקן.
 
מנכ"ל החברה, אסף שלו, ציין כי "כחלק בלתי נפרד מחזון החברה של פריץ המחזיקה בתקןלניהול איכות 9001 ISO, האחריות החברתית והסביבתית והצורך לשיפור באיכות חיינו שלנו כיום, ועבור הדורות הבאים עומדים לנגד עינינו בכל זמן", והוסיף, "אנו פועלים על מנת ליצור סטנדרט בו חברות נוספות בתחומנו יחלו בתהליך התעדה של 'חברה ירוקה' עד אשר ציבור הלקוחות ישלב את התהליך כדרישה והתניה לפעילות עסקית איתן".
 
בשלב ראשון הותעדו משרדי החברה ובשלב הבא יוסמכו גם שלושת האתרים הלוגיסטיים. החברה עברה תהליך כולל בו בנתה מערכת ניהול סביבתית, ניסחה מדיניות סביבתית ונהלים בארגון, ביצעה מבדקים פנימיים, הפיצה חומרים למודעות עובדים וכן ביצעה שורה של פעולות מתקנות הכוללות ניטור השימוש בנייר, הפחתת כמות ההדפסות, הקמת מאגר אלקטרוני לתיוק וגניזה, מחזור כולל וחסכון באנרגיה של חשמל ודלק וכאמור הגברת המודעות סביבתית בקרב העובדים. בנוסף, משלבת החברה הדרכות בנושאי איכות הסביבה כחלק ממערך ההדרכות הקבוע של החברה.
 
מהחברה נמסר כי תהליך ההתעדה בחברה יצא לדרך בניהולו של הסמנכ"ל הממונה על האיכות, משה דהן, רכזת איכות הסביבה, יועצת חיצונית וחברת התעדה IQC.