קמפיין דיוור חדש ל-TNT ישראל

החברה יוצאת בקמפיין בתחום שיגור האקספרס ומבטיחה לחלק ללקוחות מאות כדורי רגל עם לוגו החברה


00:00 ,07.03.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה יוצאת בקמפיין בתחום שיגור האקספרס ומבטיחה לחלק ללקוחות מאות כדורי רגל עם לוגו החברה
 
בימים אלו יוצאת חברת השילוח TNT בקמפיין דיוור ישיר בינלאומי בתחום שיגור האקספרס תחת הסיסמא "TNT Express– מובילים במגרש". במהלך הקמפיין, שיתקיים בכל רחבי העולם, לרבות ישראל, יישלחו ללקוחות פוטנציאלים כחצי מיליון עלונים שיפרטו את מוצריה. כל לקוח שיחזיר את הספח עם פרטיו האישיים, יקבל ללא כל הגרלה, מיני כדורגל עם לוגו של TNT וטבלת משחקים מלאה של המונדיאל. לקוח שישלח משלוח ראשון באמצעות TNT יקבל בנוסף כדורגל מתנתTNT  בגודל מלא.
 
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס, "המדובר בקמפיין המשמעותי הראשון ש-TNT ישראל מבצעת מתחילת השנה ואנו מייחסים לו חשיבות רבה. כספי מוסיף כי בכוונת TNT ישראל לחלק ללקוחותיה החדשים בחודשים הקרובים מאות כדורי רגל של TNT מקוריים "וזאת במטרה לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הקמפיין".
 
במקביל לקמפיין עורכת TNT העולמית תחרות בין סניפיה ברחבי העולם שבסופה יזכו שני הסניפים, שיצליחו לגייס את מספר הלקוחות הגבוה ביותר באופן יחסי למספר התושבים, בשני כרטיסי VIP למונדיאל 2006 שיתקיים השנה בגרמניה.
 
בין המוצרים החדשים שמשיקה החברה במסגרת הקמפיין נזכיר את 09:00 Express, שירות אקספרס המבטיח הגעה של המשלוחים לערים מרכזיות באירופה לפני 09:00 בבוקר ואת Global Express, שירות אקספרס המבטיח הגעה של המשלוחים ליותר מ 200 ארצות תוך זמן מסירה מוגדר מראש.