אלעד גולדנברג על צו יבוא אישי: הקמעונאים הישראלים חייבים להיערך מחדש

מציין כי ״95% מהישראלים קונים באינטרנט וכמחצית מהם עושים את זה בגלל שבקניות אונליין בחו״ל ניתן לחסוך כ-50% מהמחירים בארץ במוצרים רבים״. זארה הודיעה על פתיחת חנות אונליין בעברית


12:35 ,15.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אלעד גולדנברג, מומחה לאיקומרס וממקימי פעילות ebay בישראל, התייחס לצו היבוא האישי עליו חתם שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, בתחילת השבוע ואמר כי ״מדובר בהמשך ישיר של הקו הפרו-צרכני בו נוקט שר הכלכלה, כאמצעי להתמודדות עם יוקר המחייה הגבוה בישראל״.

 

נזכיר כי ביום ראשון חתם שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, על צו יבוא אישי שמטרתו להקל על היבוא האישי. במסגרת הצו נכללים המוצרים הבאים: תוספי מזון, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, חלפים לרכב ומוצרי תעבורה דוגמת כיסא תינוק לרכב, קסדות מוצרים למערכת בלימה, שואבי אבק, מקררים, מגהצים, מדיחי כלים, תנור וציוד אלחוטי כגון מחשבים, טלוויזיות, טאבלטים, מדפסות ועוד. לפי הצו הכמות המותרת ביבוא למוצרי צריכה תהיה עד 5 יחידות או 1000 דולר, כל עוד מדובר ביבוא לצריכה אישית.

 

אלעד גודנברג ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״95% מהישראלים קונים באינטרנט וכמחצית מהם עושים את זה בגלל שבקניות אונליין בחו״ל ניתן לחסוך כ-50% מהמחירים בארץ במוצרים רבים. שוק האיקומרס בישראל מוערך בכ-15 מיליארד ש״ח בשנת 2018 וכ-70% מזה בקניות בחו״ל.

 

הקמעונאים הישראלים חייבים להיערך מחדש ולתת מענה מתאים ללקוחות הישראלים, אם לא במחיר יותר טוב, אז בחוויה וערכים מוספים שיגרמו להם להמשיך להגיע לקניונים״.

 

בהקשר זה נציין כי חברת זארה הודיעה על השקת חנות אונליין בעברית במסגרתה תמכור מוצרים ללקוחות ישראלים. החברה מציעה אפשרויות משלוח בזמני אספקה של 3-6 ימי עסקים, וניתן לבחור גם באיסוף עצמי של הקנייה מסניפים נבחרים.

 

להרשמה למושב ״לוגיסטיקה בעידן האי-קומרס״ בניהולו המקצועי של אלעד גולדנברג לחצו כאן