חברת CEVA Logistics: מרחיבים את פעילות האי-קומרס

נילס וויית׳, ראש חטיבת האי-קומרס בחברת CEVA: ״משלוח שמגיע מסין לצרכן בלונדון תוך ארבעה ימים במחיר סביר הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר שלנו. האתגר הגדול ביותר שלנו כיום הוא תחום האי-קומרס


14:52 ,11.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת CEVA לוגיסטיקה הרחיבה עוד יותר את שירותי eCommerce שלה עם יישומים חדשים בבריטניה, טורקיה, ארה״ב, קנדה וברזיל בחודשים האחרונים. מהחברה נמסר כי ״טביעת הרגל הייחודית של CEVA לצד היכולת לספק מחסן, הובלה גלובלית ופתרונות שילוח מטענים עבור B2B ו-B2C שרשרת האספקה מקבעת בסיס יציב  עבור שירותים גלובליים שונים״.

 

לורן בינטי, סמנכ״ל המסחרי של החברה, מציין כי ״המהירות היא הכל בעסק הזה ואתה חייב להיות מסוגל לעצב ולהפעיל רשתות המספקות עלויות וזמני הובלה מהירים. השקעה שלנו במרכזי הפצה לטובת אי-קומרס ופתרונות ייעודיים עבור הובלת מוצרי אי-קומרס מתחילה להשתלם. יש לנו יכולות אינטגרציה חזקות בשילוב לוגיסטיקה עם העולם המקוון באופן אשר באמת עובד עבור הלקוח״.

 

מהחברה נמסר כי מרכזי ההפצה שלה נשענים על רשת יציבה שמספקת משלוחים באותו יום או ביום שלאחר מכן. פתרונות האי-קומרס של החברה נועדו לאפשר ללקוחותיה להיערך בהצלחה למכירה באינטרנט באמצעות אופטימיזציה של שרשראות האספקה ​​שלהם לעידן הדיגיטלי.

 

עוד נמסר מהחברה כי בעבר, שרשראות האספקה של ​​B2B ו-B2C היו מופרדים לצורכי הפצה ב״מייל האחרון״. אולם כעת, זהו המפתח ליצירת מערכת שלמה אחת שתשלב את שני העולמות.

 

נילס וויית׳, ראש חטיבת האי-קומרס בחברת CEVA, מציין כי ״משלוח שמגיע מסין לצרכן בלונדון תוך ארבעה ימים במחיר סביר הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר שלנו. האתגרים הגדולים ביותר עבור ספקי הלוגיסטיקה כיום הם הצמיחה בנפח של משלוחי האי-קומרס, האינטגרציה בין כל ערוצי התקשורת ופתרונות חדשניים בתחום המייל האחרון והאחסנה. אלו הם התחומים בהם אנו משקיעים הרבה מאוד. כמומחים בתחום נמשיך להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו גם בתחום הזה״.

 

נציין כי את חברת CEVA מייצגת בישראל חברת קרגו אמרפורד.