דואר ישראל זכתה במכרז לחלוקת דרכונים

רשות האוכלוסין וההגירה בחרה בדואר ישראל במכרז חלוקת הדרכונים, וזאת לתקופה של 36 חודשים עם אפשרות להארכה. ההיקף הכספי של המכרז מוערך ביותר מ-10 מיליון שקל לשנה


11:49 ,05.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

רשות האוכלוסין וההגירה בחרה בדואר ישראל במכרז חלוקת הדרכונים, פרטיים ועסקיים, עבור הרשות לתקופה של 36 חודשים עם אפשרות להארכה. ההיקף הכספי של המכרז מוערך ביותר מ-10 מיליון שקל לשנה.

 

במכרז שתוצאותיו הוכרזו בסוף השבוע, השתתפו מספר חברות שילוח, כאשר דואר ישראל גברה על הצעות המתחרים עם הצעת שירות שכוללת חלוקת דרכונים בהליך דואר רשום בשילוב מערכות ניטור, בקרה וזיהוי ומתקדמות.

 

דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל, ציין כי ״חלוקת מסמכים רגישים כמו דרכון אישי, דורשת שילוב של כוח אדם מיומן ואמין, יכולות שינוע ופריסה ארצית, ומערכות מחשוב מתקדמות ומאובטחות. הבחירה של רשות האוכלוסין וההגירה בדואר ישראל מצטרפת לגופים נוספים מהמגזר הציבורי והפרטי, בהם חברות פיננסים, בריאות ותקשורת, שבוחרים בדואר ישראל לטיפול בשילוח פריטים רגישים ללקוחותיהם, במהירות ובאחריות״.

 

בשנים האחרונות גברה חברת דואר ישראל על מתחרים במכרזים שונים, בשוק התחרותי של משלוח פנים-ארצי של פריטי דואר ושל חבילות מנוטרות. בין השאר, זכתה דואר ישראל במכרז של הנהלת בתי המשפט למסירת כתבי בי-דין, ובמכרז של רשות האוכלוסין וההגירה להפצת תעודות זהות ברחבי הארץ.