דואר ישראל: פועלים להרחבת מערך הטיסה מסין

החברה מודיעה על העמקת שיתוף הפעולה עם עלי אקספרס באמצעות חברת קאינאו, חברת הלוגיסטיקה של עלי באבא ונערכת לחגיגות העשור לעלי אקספרס


11:05 ,19.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל ועלי אקספרס ממשיכות בהעמקת שיתוף הפעולה, וזאת על מנת לייצר רציפות בשירות ללקוחות עלי אקספרס בישראל המזמינים חבילות מסין. במסגרת זו, ועל רקע המצב המתפתח, קאינאו, חברת הלוגיסטיקה של עלי באבא, בשיתוף דואר ישראל, פועלות יחד על מנת לייצר מגוון רחב של פתרונות הטסה ושינוע של משלוחי יבוא לישראל, גם בתקופה זו. החברות, אשר חתמו הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח בשנת 2019, ממשיכות לחזק את הקשרים ביניהן לטובת ציבור הצרכנים בישראל ושריינו על רקע ביטולי הטיסות, מקום במספר רחב של קווי תעופה לישראל, כאשר כל הזמנה אשר תאושר באתר הסחר, תסופק תוך פרק הזמן המצוין במועד ההזמנה, על ידי חברת הסחר ממנה מבוצעת ההזמנה.

 

לוקאס דווליט, מנהל ההתרחבות הגלובלית של עלי אקספרס בישראל והמזרח התיכון: ״עלי אקספרס פועלת באופן אקטיבי יחד עם דואר ישראל, כדי להבטיח פתרון מלא ויעיל לכל ההזמנות לישראל. מאז חתימת ההסכם בינינו, שיתוף הפעולה עם דואר ישראל הינו הרבה מעבר ללוגיסטיקה, וחברת הדואר לוקחת חלק בפעילויות שיווק ומכירה רבות המאורגנות על ידי עלי אקספרס״.

 

בין היתר אמר לוקאס כי ״החברות נערכות לקראת חגיגות העשור של עלי אקספרס שיערכו בין היתר באמצעות ימי הנחות בין התאריכים 27-31 למרץ. אנו יודעים שרבים בישראל נמצאים בבידוד ומבטיחים לספק הנחות משמעותיות בכל קטגוריות המכירה, כך שכל אחד יוכל למצוא מה שהוא מבקש. עלי אקספרס מאחלת בריאות רבה לכולם בישראל״.

 

דני גולדשטיין, מנכ״ל דואר ישראל: ״הדואר הוא תשתית חיונית במדינת ישראל וככזו אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, המצריכה שמירה על בריאות לקוחותינו ועובדינו. בשבועות האחרונים אנו נערכים לתמוך בצרכי לקוחותינו מהמגזרים השונים, הן ברמת קבלת שירותים פרונטליים רציפים בסניפי הדואר, איסוף חבילות, תוך המשך רציפות עסקית ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים המייצאים לחו"ל וכן מתן מגוון שירותים פיננסיים ביחידות הדואר, ללקוחות שאינם דיגיטליים. הדואר תומך כיום במאות עסקים קטנים המוסרים עבורנו חבילות, ומבטיח להם פרנסה בתקופה זו״.

 

גלעד תירוש, סמנכ״ל חטיבת הסחר בדואר ישראל: ״החברה נערכת למספר רב של תרחישים כדי להבטיח רציפות שירותית לאספקת כלל שירותי החברה ,תוך דגש על הנגשת נתיבי אוויר לטובת הגעת משלוחים לישראל, ותפעול מערך השילוח עד הבית. שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם עלי אקספרס ועם חברות גלובליות נוספות מאפשר לנו יחד לייצר מגוון פתרונות לטובת הלקוחות בישראל. אנו פועלים בכל חלקי החברה בהתאם להנחיות משרד הבריאות וזאת תוך הבטחת מתן השירותים בכל רחבי הארץ״.

 

מחברת דואר ישראל נמסר כי החברה נערכה מבעוד מועד כדי לתמוך בצרכי הלקוחות ומספקת שירות רציף, הן במאות סניפי החברה ברחבי הארץ והן באמצעות מסירת המשלוחים, לרבות שירותי בנק הדואר המאפשרים למאות אלפי קשישים, לקוחות ממגזרים שונים ולקוחות שאינם דיגיטליים, להמשיך ולקבל את כל מגוון השירותים הפיננסיים באופן פרונטלי. גם מערכי היצוא והשליחים של החברה תוגברו והם ממשיכים לפעול בימים אלה באופן שוטף, זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות.