חברת UPS: הצפי בעונת השיא הוא אקסטרה 5 מיליון חבילות ביום

החברה מוסיפה קיבולת לקראת עונת השיא בהם מרחבי מיון נוספים בנפח של 2 מיליון רגל רבוע, כמו גם מטוסי מטען נוספים. חברות הבלדרות בארה״ב מצפות לעונת שיא עמוסה נוספת לאחר שמגפת הקורונה האיצה את צמיחת המסחר האלקטרוני


12:33 ,28.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

הביקוש למשלוח חבילות בעונת השיא של 2021 צפוי לחרוג מהקיבולת בכ-5 מיליון חבילות  ביום. כך אמרה אמרה מנכ״לית UPS, קרול טומה, במהלך שיחה עם אנליסטים אודות רווחי החברה לרבעון השני השנה. החברה עדכנה כי היא ומתחרותיה מתכוננות לעלייה נוספת בביקושים בעונת השיא של החגים.

 

סמנכ״ל הכספים של חברת UPS, בריאן ניומן, ציין כי החברה מוסיפה קיבולת לקראת עונת השיא בהם מרחבי מיון נוספים בנפח של 2 מיליון רגל רבוע, כמו גם מטוסי מטען נוספים.

 

מנכ״לית החברה, קרול טומה, ציינה כי ״התכנונים שלנו לקראת עונת השיא נמצאים בעיצומן. אנחנו בונים לו״ז למטוסים שאנחנו צריכים לחכור לטובת ניהול הנפח, אנחנו מסדרים את כל ציוד ההשכרה שאנחנו צריכים שיהיה במקום בכדי להתמודד עם הנפח וכמובן, מטפלים בנושא כוח האדם״.

 

חברות הבלדרות כמו UPS ו- FedEx מצפות לעונת שיא עמוסה נוספת לאחר שמגפת הקורונה האיצה את צמיחת המסחר האלקטרוני. בשנה שעברה, עליית הביקוש והקיבולת המוגבלת יצרו סביבת שיא מאתגרת לחברות הללו. נשיא ShipMatrix, צפה כי נפח  האספקה הקיים אינו מספיק וכי צפוי פער של 7.2 מיליון חבילות בין ההיצע לביקוש.