TNT אקספרס ישראל: שרון קלמוס מונה למנהל שירות לקוחות

במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו


00:00 ,05.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני הכולל את מרכז השירות. טרם הצטרפותו לחברה שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו
 
חברת TNT אקספרס ישראל מודיעה על מינויו של שרון קלמוס (36), לתפקיד מנהל מחלקת שירות לקוחות. במסגרת תפקידו אחראי קלמוס על פעילות החברה בתחום שירות הלקוחות הטלפוני, הכולל את מרכז השירות המעניק מענה טלפוני לפניות וגם יוזם פניות ללקוחות בהצעות שירות חדשות.
 
טרם הצטרפותו ל-TNT אקספרס שימש קלמוס כמנהל תפעול בחברת סוויס קרגו, שם ניהל  צוות מוקדני יבוא ויצוא, והיה אחראי על תחום ניהול השילוח האווירי (יבוא/יצוא) של חומרים מסוכנים, משלוחים בערך גבוה, משלוחי תערוכות ומופעים ועוד.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותו של שרון לצוות TNT אקספרס ישראל, ובטוחים כי ניסיונו הרב בתחום שירות הלקוחות יתרום להצלחת המחלקה." 
 
קלמוס, נשוי עם שני ילדים, הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן ובוגר לימודי תואר שני בלימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב.