DHL מסכמת שנה בכנס לקוחות חגיגי

DHL קיימה אמש את אירוע הלקוחות השנתי בהשתתפות מאות אורחים ולקוחות נאמנים. אודי שרון: שנת 2010 - השנה הכי טובה שהייתה לנו. יאיר ביטון: לא ננוח עד שניתן לכם את אותו שירות שאנחנו מצפים לתת


00:00 ,24.01.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

תחת הסיסמא "בשבילך, עד סוף העולם" קיימה אמש חברת DHL את ארוע הלקוחות השנתי בהשתתפות מאות מלקוחות החברה, במה שהוגדר מאוחר יותר על ידי מנכ"ל החברה אודי שרון כארוע לסיכום "השנה הכי טובה שהייתה לנו"

  

את האירוע, שנערך במוזיאון תל אביב לאומנות, פתח בהתרגשות יאיר ביטון, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות. ביטון בחר להתייחס למוטו של החברה: "למשפט 'עד סוף העולם' יש הרבה מובנים. אנחנו פשוט מגיעים לכל מקום. ושלא תחשבו שאנו קופאים על שמרינו, אנחנו משפרים, מייעלים". הוא הוסיף: "אנחנו לא ננוח עד שניתן לכם את אותו שירות שאנחנו מצפים לתת". 

  

"המוטו הזה שנקרא 'בשבילך, עד סוף העולם' מלווה אותנו כבר לא מעט זמן. השקענו לא מעט השנה בשיפור השירות ולעשות את השירות שלנו הרבה יותר פשוט וקל ללקוחות ולשפר את המהירות", אמר מנכ"ל DHL אודי שרון. לדבריו, הפידבקים והסקרים שהם עשו בשנה האחרונה חיזקו אצלם את התחושה שהם "בכיוון הנכון". 

  

"סיכמנו בשנה שעברה את השנה הכי טובה שהייתה לנו, לפחות ב-16 שנה שאני מכיר את החברה. מה שהכי חיזק אותנו זה לראות איך אנחנו גדלים וכל זה בזכותכם", הודה שרון לקהל וציין כי החברה הצליחה להגדיל בשנה זו את נתח השוק על חשבון החברות המתחרות. 

  

שרון חשף יוזמה חדשה בה נקטה לאחרונה DHL כחלק מתרומתה לחברה. על היוזמה "חברים לרפואה" אמר שרון: "גיליתי שבכל רגע נתון יש תרופות בשווי של 150 מיליון שקל שזרוקות במגירות של כולנו בבית ובסופו של דבר נזרקות לפח. החלטנו שנהיה הזרוע שלהם ונאסוף תרופות מלקוחות של 15 חברות, שאנחנו אחת מהן. זו הייתה שנת הפעילות הראשונה, אנחנו עברנו חברה חברה עם כל הציוד שפיתחנו לכך, כשאיסוף תרופות היא פעולה מורכבת". מנכ"ל DHL ציין כי ב- 2010 אספה DHL תרופות בשווי של 500 אלף שקל.  

  

האורחים נהנו ממופע בימתי שנקרא "לא מהעולם הזה" ולאחריו ממופע סטנדאפ של ישראל קטורזה.