DHL רכשה שלושה מטוסי בואינג ב-100 מיליון יורו

חברת DHL מרחיבה הפעילות באזור אסיה ולצורך כך רכשה שלושה מטוסי בואינג 747-400 בעלות של 100 מיליון יורו לשימוש בקווים הונג קונג - סינגפור, הונג קונג - שנחאי והונג קונג – טוקיו שיופעלו שישה ימים בשבוע


00:00 ,26.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הבינלאומי, DHL, רכשה שלושה מטוסי מטען מסוג בואינג 747-400 בעלות של כ-100 מליון יורו אשר יצטרפו לרשת האוויר שלה באסיה, זאת כחלק מצעדיה לחזק את פעילותה באזור. במיזם המשותף לחברת Cathay Pacific ו-DHL, יתופעלו המטוסים על ידי חברת Air Hong Kong.

מ-DHL נמסר כי, שלושת המטוסים, בעלי יכולת ההעמסה של 100 טון, יפעלו במשך שישה ימים בשבוע במסלולים, הונג קונג - סינגפור, הונג קונג - שנחאי והונג קונג - טוקיו.

"שווקי המזרח הרחוק, נמצאים בשנים האחרונות בתהליך של צמיחה מתמדת ומבוססים בעיקר על יצוא לאירופה ולמערב, עובדה אשר דורשת מסירה מהירה של סחורות ונגישות ליעדים רבים". כך אמר מנכ"ל DHL ישראל, אודי שרון, אשר הוסיף וציין כי "הכנסת המטוסים החדשים לשירות, תאפשר לקצר עוד יותר את זמני מסירת המשלוחים מרחבי אסיה לרחבי העולם, בדומה לשירות ה-Overnight של החברה למשלוחים מהונג קונג לישראל ב"אפס ימי עסקים".

עוד נמסר כי, נכון להיום, מפעילה חברת DHL, שני מטוסי מטען מסוג איירבוס A300-600 בעלי יכולת העמסה של 45 טון כל אחד, בקווים טוקיו-הונג קונג ושנחאי-הונג קונג. בחודש ספטמבר 2011, הם יוצבו מחדש לשירות בקו בייג'ין-הונג קונג ומנילה-הונג קונג ויחליפו שני מטוסי בואינג 727-200Fs בעלי קיבולת של 24 טון אשר יוצאו משימוש.

כאמור, ההשקעה האחרונה, הינה חלק משורת צעדים של חברת DHL אשר פועלת באסיה כבר למעלה מ-40 שנה, להגדיל את שליטתה בשוק השילוח הצומח במהירות רחבי אסיה והיא מצטרפת לקו יומי נוסף בין סינסינטי להונג קונג, אשר הושק בסוף חודש מאי ולהקמתו של מסוף מטענים חדש בשנחאי אשר צפוי להיפתח בתחילת 2012.