DHL תספק שירותים לוגיסטיים למכבי ת"א בכדורסל

חברת הבלדרות הבינלאומית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, במסגרתו תהווה הספק הלוגיסטי של הקבוצה ותשנע את משלוחי הקבוצה ברחבי העולם


00:00 ,21.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת שילוח האקספרס הבינלאומית DHL חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל והיא תצטרף כשותפה ונותנת החסות הלוגיסטית של הקבוצה. במסגרת ההסכם תשמש DHL כספק לוגיסטי של הקבוצה לשינוע משלוחים ברחבי העולם ותפרסם בהיכל נוקיה, באתר האינטרנט של מכבי ת"א ובעמודי הפייסבוק שלה. ההסכם תקף לכלל משחקי הקבוצה בעונה הקרובה, כולל היורוליג, הליגה האדריאטית, הליגה הישראלית וגביע המדינה.

עוד נמסר כי, חברת DHL העולמית הינה נותנת החסויות והשותפה הלוגיסטית של אירועי ספורט בינלאומיים וקבוצות מובילות בעולם, כמו מנצ'סטר יונייטד אלופת אנגליה, התחרות היוקרתית פורמולה 1, אליפות העולם ברוגבי המתקיימת בניו זילנד ועוד. מתוך החלטה אסטרטגית להשקיע גם בשוק הישראלי ולשתף פעולה עם קבוצה מקומית המשדרת ערכי מותג זהים, נבחרה מכבי תל אביב, סגנית אלופת אירופה להיות השותפה של DHL בארץ.

על שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב, התבשרו העובדים באירוע חגיגי אליו הגיעו גם מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, והשחקן ליאור אליהו.

מנכ"ל DHL ישראל, אודי שרון, אמר כי "מתוך אמון בכלכלה הישראלית ובזכות הצמיחה הגדולה בשנת 2010 של DHL אקספרס ישראל ובחירתה כסניף המצטיין באירופה, קיבלה DHL העולמית החלטה אסטרטגית להשקיע בישראל, ובחשיפה של DHL ישראל לקידום ענף המשלוחים הבינלאומיים וחיזוק המודעות אליו. כמובילי שוק בעולם ובישראל אנו רוצים לקדם את התחום שמשמש מקור תעסוקה לעשרות אלפי עובדים בתחום הלוגיסטיקה וניהול שרשרת האספקה".

סמנכ"ל חטיבת הלקוחות, יאיר ביטון, אמר באירוע כי הוא רואה בשיתוף הפעולה עם מכבי ת"א חיבור טבעי שיתרום רבות ל-DHL ולקבוצה. "כאשר חיפשנו אחר שותף שידגיש את ערכי המותג הבינלאומי של DHL היה לנו ברור שמכבי תל אביב מייצגת ערכים של מצוינות ובינלאומיות, ערכים איתם אנו מזדהים כחברת השילוח הבינלאומית המובילה בעולם".

אלי דריקס, מנכ"ל מכבי ת"א, הוסיף כי "מעבר להיותה נותנת חסות, בבחרנו בחברת DHL כספק הלוגיסטי הבלעדי של הקבוצה. אנו שמחים לצרף את DHL למשפחת מכבי תל אביב, ובטוחים שהיא תהווה שחקן מוביל לעוד שנים רבות".