FedEx רכשה חברה המספקת טכנולוגיה ופתרונות לסחר אלקטרוני חוצה גבולות

חברת Bongo אינטרנשיונל תומכת ביותר מ-250 אלף לקוחות בלמעלה מ-200 מדינות ובקמעונאים מקוונים במדינות האיחוד האירופאי, בריטניה וארצות הברית


11:29 ,05.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FedEx העולמית רכשה את חברת Bongo אינטרנשיונל, המובילה בטכנולוגיות ופתרונות לסחר אלקטרוני חוצה גבולות, על מנת להרחיב את מערך הפתרונות שלה למשלוחים מסוג זה.

 

Bongo אינטרנשיונל הינה חברה מובילה בטכנולוגיות ופתרונות ל-cross border enablement. היכולות של Bongo משלימות ומרחיבות את פדקס וחשובות לשוק הגלובלי הגדל של הסחר האלקטרוני.

 

הטכנולוגיה והתהליכים של Bongo מספקים פתרון מקיף ומשולב לקמעונאים פיזיים ומקוונים להגיע לצרכנים במדינות שונות באמצעות סחר אלקטרוני. יכולות החברה כוללת חישובי מכסים ומסים, ניהול ציות לחוקי הייצוא, סיווג פריטים לפי מערכות שעברו הרמוניזציה, המרות מטבע, אפשרויות תשלום בינלאומיות לרבות תרגום לשפות שונות, ניהול עגלות קנייה והגנה מפני תרמיות.

 

לחברת Bongo בסיס לקוחות של 2,000 קמעונאים ברחבי אירופה, בריטניה וארצות הברית, והיא מספקת פתרונות חוצי גבולות ליותר מ-200 מדינות בעולם. בונגו אינטרנשיונל יושבת בסנט פיטרסבורג, פלורידה, ותפעל כחברה בת של FedEx Trade Networks.

 

ט. מייקל גלן, סגן נשיא בכיר לפיתוח שוק ותקשורת תאגידית בפדקס, אמר: "אנו צופים שהסחר האלקטרוני ימשיך במסלול הצמיחה הדו-ספרתי שלו. יכולות ה-Cross Border המקיפות של בונגו אינטרנשיונל ישפרו במידה רבה את תיק פתרונות הסחר האלקטרוני הגלובליים של פדקס ויעניקו ללקוחות את הגמישות האולטימטיבית להקים ולהרחיב בסיס עסקים ולקוחות בינלאומי".