UPS ישראל חנכה מסוף מטעני בלדרות אקספרס

המסוף החדש הוקם במתחם התפעולי של החברה בנתב"ג ויאפשר ללקוחות היבוא ליהנות משירותי ניטול, אחסנה, עמילות מכס ומתפרה


15:19 ,09.09.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS ישראל חנכה מסוף מטעני בלדרות חדש ומתקדם, שהוקם במתחם התפעולי שלה.

 

המסוף החדש ייעל את תהליך היבוא עבור לקוחות החברה. יצוין ש-UPS  הינה חברת הבלדרות היחידה הממוקמת בתוך נמל התעופה בן גוריון ואשר תפעיל מסוף מטענים בשטחה.

 

לקוחות החברה ייהנו מעתה משירות שחרור משלוחי יבוא מהיר ופשוט, המתבצע בתוך המתחם התפעולי בבית UPS, וכולל, בין השאר, שירותי ניטול, אחסנה, עמילות מכס ומתפרה תחת קורת גג אחת.

 

בחברת UPS ישראל ציינו כי מסוף המטענים החדש תוכנן בהתאם לסטנדרטים הגבוהים בעולם ובשילוב מערכות טכנולוגיות חדשניות. המסוף יאפשר ללקוחותUPS   ליהנות ממספר יתרונות בלעדיים: מיקום על קצה מסלול הנחיתה, רמת שירות גבוהה, קיצור משך הטיפול במשלוח, יעילות וחיסכון בזמן.

 

המשלוחים, נמסר, יטופלו בבית UPS ויישארו תחת קורת גג אחת לאורך כל התהליך. הטיפול במשלוח יכלול בדיקות מכס ותנאים נוחים לאיסוף עצמי, ללא עלויות חנייה והמתנה ארוכה.

 

מנכ"ל UPS ישראל ליאור שגיא: "מסוף המטענים החדש שאנו חונכים תוכנן בקפידה והינו ערוך להתמודד עם עומס משלוחים גבוה במהירות, באמינות ובאיכות גבוהה. מעתה יוכלו לקוחות היבוא של החברה ליהנות מיתרונות הטיפול במשלוח לאורך כל הדרך תחת קורת גג אחת ולחסוך זמן ומשאבים".

 

דניאל קררה, נשיא UPS מזרח אירופה ציין כי " כיום אנו נמצאים בעולם שבו כל אחד יכול לקבל כל דבר, מכל מקום ובכל זמן, היכולות הלוגיסטיות שלנו הן שהופכות את זה לאפשרי. המחויבות שלנו לעובדים וללקוחות גבוהה ביותר, אנו מחברים את ישראל דרך אירופה לעולם כולו, וביחד יוצרים עולם של הזדמנויות."