הרשת האנושית

TNT אקספרס מרחיבה את פעילות רשת ההפצה באירופה תחת תהליך מיתוג חדש


14:03 ,02.10.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס עושים מאמץ להתרכז בשוק ה-ME  עבור לקוחות בינוניים וקטנים בפעילות רשת ההפצה האירופאית שלה, תחת מיתוג חדש וקמפיין פרסומי גלובאלי.

 

הפעילות מלווה בהשקעות נרחבות ברשת ההפצה היבשתית של החברה, לרבות השקעה של עשרות מיליוני אירו במרכז ההפצה הראשי בליאז' בתחומי האוטומציה, מיון ובטיחות.

 

המוטו החדש שנבחר לתהליך המיתוג - "The People Network" - מבטא את תרבות וחזון החברה לפיתוח מתמיד של קשר חזק, אישי ואנושי עם הלקוחות, שתפקיד החברה הוא להוות רשת של אנשים מקצועיים ומוכווני מטרה, המסייעים ללקוחות בפיתוח העסקי שלהם ומעניקים שירות שילוח אקספרס עם יחס מקצועי מיוחד עבור עסקים בינוניים וקטנים.

 

מנכ"ל החברה Tex Gunning: "יש לנו אסטרטגיה ברורה, המתמקדת בנקודות החוזק שלנו: האנשים שלנו, הגישה האנושית שלהם במתן השירות ללקוחות ורשת ההפצה הייחודית שלנו".