"השטח מגלה צורך בהעמקת הידע המקצועי"

לאחר שב-DHL ישראל זיהו את צרכי השוק, סיימו כ-200 אנשי מקצוע בתחום השילוח הבינלאומי בשנת 2015 את קורס DHL Expertise


13:34 ,09.02.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בשנת 2015 סיימו כ-200 אנשי מקצוע בתחום השילוח הבינלאומי אתDHL Expertise, קורס ייחודי מסוגו בישראל, שמיועד לאנשים הבאים מתחומי היבוא והיצוא, אולם רוצים לדעת יותר.

 

הקורס כלל שישה מפגשים שבועיים בביתDHL  באיירפורט סיטי. הוא מכסה את כל הנושאים הרלוונטיים ליצואן וליבואן הישראלי, בדגש על היבוא ועל ההיבט המעשי, מתוך היכרות רבת שנים עם המכס ודרישותיו. לצד מומחי DHL מרצים בקורס אנשי מקצוע מובילים בתחומם. בסיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה מטעם DHL אקספרס.

 

מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון: "בתור החברה המובילה את תחום היבוא בישראל, זיהינו צורך אמיתי מהשטח להעמקת הידע המקצועי בנושא. בסופו של דבר, אין פה סודות ואנחנו שמחים לחלוק את הידע שלנו עם הלקוחות. עד עכשיו עשינו זאת באופן פרטני, כמענה לבעיות ספציפיות, אבל הרגשנו שעדיף למסד את זה במסגרת קורס מקצועי מקיף. הנחיצות הרבה של הקורס הוכחה כאשר תוך כמה ימים מהפרסום התמלאה רשימת המשתתפים".

 

"רוב העיכובים, ביבוא וגם ביצוא, נובעים מבעיות בניירת המשלוח, ואת רובם ניתן למנוע באמצעות היערכות נכונה מראש", מסבירה המדריכה הראשית בקורס סיגל חלויה, מי שעוסקת כבר 23 שנים בנושאי יצוא, יבוא ומכס ב-DHL, "למרות שהגורם לעיכוב הוא המכס, הלקוח רואה בנו את הכתובת ומצפה שנפתור את הבעיה בהקדם האפשרי. זה מחייב אותנו לפעול תחת לחץ ובינתיים המשלוח מתעכב והלקוח מתוסכל. הקורס הזה נועד לחדד את מכלול הנושאים הקשורים למכס, תוך ירידה לפרטים, כי זה מה שעושה את ההבדל.

 

"מתוך מטרה לקדם את תחום היבוא והיצוא לישראל וכמובילת שוק הבלדרות בישראל, DHL אקספרס דוגלת בהנחלת הידע המצטבר הרב שברשותנו לקהל הלקוחות, במטרה להפוך את תהליך היבוא והשחרור ממכס לפשוט וקל. ולכן, במקביל לקורס המצליח, עלה לאוויר פורום היבוא הישראלי של DHL אקספרס. הפורום נותן מענה לשאלות ותשובות בנושאי היבוא מצד מומחי DHL, ניתן למצוא טיפים בנושאי יבוא, קבצים מקצועיים ומידע רלוונטי על תהליכים מרכזיים בשוק".

 

בנוסף, במסגרת התקדמות פרויקט שער עולמי וחשיבותו, הקדישו ב-DHL  מספר שיעורים בנושא ומשתתפי הקורס יצוידו בחוברת מידע על מנת להקל על המעבר למערכת שער עולמי ולענות על שאלות וצרכים העולים עקב מעבר זה. מידע על שער עולמי ניתן כמובן למצוא בפורום היבוא של DHL.

 

מ-DHL נמסר כי ההרשמה לקורס הקרוב מתחילה בימים אלה. חשוב לציין כי הקורס פתוח לכל מי שעוסק בתחום, לרבות לקוחות של חברות בלדרות אחרות.