חברת FedEx Express משיקה תכנית לאימון טייסי העתיד בחברה

החברה בנתה תכנית שמטרתה לספק עתודה של טייסים לטובת תמיכה ברשת הטיסות המתפתחת של החברה ברחבי העולם. התכנית תקדם את מקצוע הטיס בקרב סטודנטים במבחר אוניברסיטאות מובילות בארה״ב


11:04 ,16.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מתוך רצון לגייס את הטייסים הטובים ביותר בשנים הקרובות בנתה חברת FedEx תכנית, שתספק עתודה של טייסים שיוכלו לתמוך בצורה טובה ברשת הטיסות המתפתחת ברחבי העולם.

 

פרדריק סמית׳, יו״ר ומנכ״ל FedEx, אמר כי: ״המסלול הסגול׳ ימלא תפקיד חשוב בהמשך הצמיחה וההצלחה של Fedex Express. יוזמה זו תוכל להבטיח עתודת טייסים מספקת שתוכל לתמוך במגמת הגידול במספר הטיסות. המטרה היא לגייס ולשמר טייסים המעוניינים לשפר את יכולותיהם ולאחר הכשרה והסמכה, לקבל הזדמנות לעבוד ב FedEx.

 

חברת FedEx Express משתפת פעולה עם שתי חברות תעופה נוספות המבצעות חלק מטיסותיה מתחנות קצה אל מרכזי המיון: Empire Airlines ו Mountain Airlines. במסגרת זו, נבנתה תכנית, שמטרתה קידום מקצוע הטייס בקרב סטודנטים במבחר אוניברסיטאות מובילות בארה״ב.

 

מוקדם יותר השנה, FedEx הודיעה על רכישת 30 מטוסים מסוג ATR 72-600F עם אופציה לרכוש עוד 20 נוספים כצעד ראשון לחידוש צי המטוסים המשמשים לטיסות קצרות אל מרכזי המיון. בנוסף נחתם הסכם רכישה עם חברת Textron Aviation לרכישת 50 מטוסים מסוג Cessna SkyCourier 408F aircraft (עם אופציה לרכישת 50 נוספים).

 

״רכישות המטוסים היא חלק מהאסטרטגיה ארוכת טווח בנושא צי המטוסים״, אמר גרג הול, סגן נשיא בכיר בתפעול אווירי, FedEx Express. "אסטרטגיה זו לא רק תשפר את יעילות הדלק של הצי ואמינותו, אלא הודות לתוכנית המסלול הסגול תבנה עתודת טייסים מקצועית שיוכלו להשתלב בחברה לאחר שייצברו ניסיון בחברות התומכות״.

 

רשת טיסות ההזנה של FedEx Express מהווה מרכיב אסטרטגי במבנה רשת הטיסות והיא מורכבת מיותר מ-300 מטוסים המשרתים 45 מדינות. רוב המטוסים האלה הם בבעלות FedEx והם מושכרים ומופעלים על ידי מפעילים שונים תחת אישורי ההפעלה שלהם

 

צי ההזנה של FedEx משלים את צי המטוסים של החברה המונה יותר מ-360 מטוסים, כולל מטוסים מסוג Boeing 777, B767B757, MD11, MD10,  ו-Airbus 300, Airbus 310 .