חברת UPS בישראל השיקה קטלוג מתנות כחול לבן

זאת לקראת השנה האזרחית החדשה והחגים בחו"ל. הקטלוג החדש מציע מגוון מתנות של מותגים ישראליים ידועים כמו מקס ברנר, אהבה, יינות טוליפ ועוד


10:10 ,19.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

 

חברת UPS בישראל מציעה גם השנה לכבוד השנה האזרחית החדשה, קטלוג מגוון של מתנות תוצרת ישראל שניתן לשלוח ללקוחות, ספקים, עמיתים ומכרים בחו"ל. הקטלוג נבנה בהתאם לביקושים בשנים האחרונות, ובין המוצרים מופיעים מארזי שוקולד עם אופציה מיוחדת לשוקולד ממותג עם לוגו הלקוח וברכה. בנוסף הקטלוג מציג מארז תה אורגני בריאותי של עדנים ויינות מיקבי טוליפ (חלק מיזם חברתי שהרכישה מהווה תרומה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים), מארזי טיפוח הגוף מים המלח של AHAVA, שמן זית מהגליל, כרטיסי ברכה, עט ירושלים, ספר צילומי אוויר של ישראל ועוד.

 

עבור לקוחות המבקשים מארזי מתנות מרשימים אך גם חסכוניים, הקטלוג החדש מציע שלל מתנות, החל מכרטיסי ברכה מהודרים, מתנות אישיות כגון מארז שוקולדיםROY  ממותג עם לוגו לבקשת הלקוח, מארזי שוקולד מקס ברנר, תיבת תה אורגני 64 תיונים בטעמים של עדנים, ספר תצלומי אוויר של ישראל במגוון שפות, יינות טוליפ, מוצרי טיפוח של אהבה, שמן זית מהגליל ועוד.

 

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירותUPS  בישראל, מסר כי "הקטלוג מכיל מגוון מתנות מומלצות לשילוח. מדובר במוצרים קטנים וקלי משקל, שנבחרו בקפידה בכדי שהמשלוח יעבור במינימום סיכוי לעיכובים, נזקים ותשלומים נוספים בעת השחרור במדינת היעד. UPS בישראל מעניקה פתרון לוגיסטי מלא, לכל אורך הדרך עבור הלקוח, הכולל: אריזה, מילוי שטר מטען, משלוח ומסירה לכ-220 מדינות ויעדים״.