חברת UPS מכינה את לקוחותיה לקראת המעבר לשער עולמי

יום העיון שנערך עסק בנושאים הנוגעים להיערכות לקראת המערכת, כגון הנפקת כרטיס חכם, ייפוי כוח, גורם כלכלי מאושר ועוד. רונן כהן: ביקוש שיא מצד הלקוחות לימי העיון


10:26 ,17.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ביקוש שיא בקרב יבואנים ביום העיון שנערך על ידי UPS בישראל, לאור עליית מערכת שער עולמי הצפויה ב-14 בינואר 2018. יום העיון שנערך ביקב בנימינה במסגרת UPS Academy עסק בנושאים הנוגעים להיערכות לקראת המערכת, כגון הנפקת כרטיס חכם, ייפוי כוח, גורם כלכלי מאושר, יבואן מאושר, תצהיר יבואן ותהליכים נוספים הכרוכים בשינוי.

 

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UPS בישראל, פתח את יום העיון והסביר למאות המשתתפים את החשיבות בהיערכות נכונה, וכן הציג את המגוון הרחב של פתרונות קורייר ופרייט של UPS, ביניהם: שילוח מטענים באוויר ובים, שילוח תערוכות ופרויקטים מיוחדים, שילוח healthcare, משלוחי e-commerce ועוד. לאחריו עלו אריאל גונן ואברהם כשר, סוכני מכס ומומחים בתחום היבוא וסחר חוץ, אשר הרחיבו בהרצאותיהם אודות הסכמי סחר, חוקיות היבוא ועבודה יעילה יותר ביבוא. אילה וקסלר, סמנכ"לית התפעול של UPS, סיכמה את החידושים הרבים המחוייבים לאור עליית מערכת שער עולמי, ונתנה מענה מקיף לשאלות הרבות של קהל היבואנים.

 

כמו כן, במסגרת יום העיון מאות היבואנים נהנו מהנפקה של כרטיס חכם בעלות מוזלת ומחתימה על טופס ייפוי כוח, ההכרחית לצורך שחרור משלוחים באמצעות סוכן מכס.

 

רונן כהן ציין כי ״מערכת שער עולמי היא רפורמה המחייבת את היבואנים להיערכות מיוחדת בהיבטים שונים, ואנו פה על מנת לתת מענה נרחב ומקיף ליבואנים בכלל וללקוחותינו בפרט, עם סט של כלים הכולל ימי עיון, מדריכים כתובים, סרטוני הסברה וייעוץ פרטני. ביקוש השיא ליום העיון מצביע על כך שהלקוחות רואים חשיבות רבה בהבנת התמורות והשינויים ויישומם בשטח. כחברה הנותנת פתרון לכל סוגי השילוח אנו רואים מחוייבות עליונה להיערכות הלקוחות, להדרכות ולפיתוח פתרונות חדשניים״.