כמות הדואר הנכנס לישראל צפויה לעלות ב-30%

לפי נתוני דואר ישראל, סביב חגי סוף השנה וימי המכירות בחו"ל הוכפלה בשנתיים האחרונות כמות המשלוחים דרך הזמנות באינטרנט


12:48 ,23.11.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

הציבור הישראלי ממשיך להסתער על אתרי הקניות באינטרנט: מנתוני דואר ישראל עולה כי בשנת 2014 הוכפלה כמות משלוחי ההזמנות דרך האינטרנט, המועברים באמצעות חברת הדואר ישראל מחו"ל. מדובר בשנה השנייה הרצופה שבה מוכפלת כמות משלוחי ההזמנות.

 

עוד עולה מהנתונים, כי בחודשים נובמבר-דצמבר, סביב אירועי הבלאק פריידי, הסייבר מאנדיי, הסינגל דיי וכן הכריסטמס, צפוי זינוק נוסף, של 30% בהיקף הנכנס המשלוחים מחו"ל המועברים באמצעות חברת הדואר בהשוואה לשאר חודשי השנה.

 

בדואר ישראל מציינים כי בשנתיים האחרונות חלה עלייה דרמטית בכמות המשולחים מחו"ל בעקבות ההזמנות באינטרנט מאתרים כגון: עלי אקפרס,   NEXT (שרק ממנו עלו הכמויות בעשרות אחוזים), דיל אקסטרים, אסוס ועוד. בין השאר, מזמינים הישראלים בגדים ובגדי ילדים בפרט, תחפושות, כלי מטבח, כלי עבודה, צעצועים, גאדג'טים ,אביזרים משלימים לסמארטפון ועוד.

 

על פי נתוני דואר ישראל, שיאנית ההזמנות המקוונות היא נתניה, כשאחריה מדורגות תל אביב, רעננה, כפר סבא, פתח תקווה, גבעתיים, הרצליה, רמת גן, מודיעין, אשקלון, ירושלים וחולון.

 

"אנו עדים לקצב הולך וגובר של חבילות שנכנסות לישראל מחו"ל ומברכים על כך", אומר סמנכ"ל התפעול של דואר ישראל חיים מזעקי, "לאור זאת, אנו מתאימים את אפשרויות השילוח שעומדות לרשותו של הלקוח הפרטי וכן של היצואנים העסקיים. בין השאר, אנו פותחים מרכזים לחלוקת חבילות, הסניפים יהיו פותחים עד 20:00 בערב, חלוקת החבילות לבתים תורחב משמעותית ויוצבו מכונות אוטומטיות לקבלת חבילות".