לקראת חג המולד:DHL אקספרס השיקה קטלוג מתנות למשלוח בעולם

משלוח המתנות, אשר הפך למסורת בשוק הישראלי, נועד לחזק את הקשר האישי של עולם העסקים הישראלי עם קולגות ברחבי העולם. שירות המתנות של החברה נועד לפשט את תהליך המשלוח


14:15 ,01.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית הנחגג ברחבי העולם השיקה DHL ישראל יחד עם חברת Marketier קטלוג מתנות מקוריות עם ניחוח ישראלי המתאימות למשלוח לרחבי העולם.

 

משלוח המתנות, אשר הפך למסורת בשוק הישראלי, מייצג השנה את כל הטוב שיש לתוצרת הישראלית להציע, במטרה לחזק את הקשר האישי של עולם העסקים הישראלי עם הקולגות שלהם ברחבי העולם.  

 

ניתוח שערכה חברת DHL העלה כי ענף ההייטק נמצא במקום הראשון מבחינת כמות המתנות, עם 31% מכלל המתנות שנשלחו בשנת 2015, אחריו נמצא ענף התעשייה עם 28% וענף הטקסטיל עם 11%. בין היתר עולה כי בשנת 2015 37% מכלל המתנות נשלחו לארה"ב, במקום השני נמצאת בריטניה, עם 17% ולאחריה גרמניה, איטליה וצרפת. בין היעדים יוצאי הדופן ניתן למצוא את קניה, נמיביה ואוגנדה.

 

נתון מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדפות על ידי הישראלים. אם בשנת 2014 41% מכלל משלוחי המתנות היו מארזי שוקולד, ב-2015 נתון זה כבר עמד על 54%. כך גם  בזירת היין חל זינוק מרשים מ-10% בשנת 2012 ל-26% בשנת 2016.  

 

לדברי יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של חברת DHL בישראל, "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר אנו עובדים עם בני אדם, שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".

 

איבגי ציין כי "השנה מגוון המתנות הותאם למגוון צרכים אשר זיהינו בשנים האחרונות. מחיר המתנות מסובסד על ידי חברת DHL, מבוטח ללא עלות וישנה התחייבות להגעה בזמן לחג,  ובכך קהל הלקוחות שלנו נהנה מעסקת המתנות המשתלמת ביותר בישראל".

 

שליחת מתנות לחו"ל כרוך במאמץ רב וידע בחוקי מכס והתרבות המקומית הנהוגה באותה מדינה. שירות המתנות של חברת DHL נועד לפשט את התהליך כאשר אריזתה, ומסירתה ליעד בחו"ל מבוצעים על ידי החברה וללקוח נותר רק לבחור את המתנה המתאימה מאתר האינטרנט של החברה המוקדש לחג המולד.