לרגל הסיילים: FedEx העולמית נערכת לגידול של 11% בנפח החבילות

כמות החבילות שעברו דרךFedEx בתקופת החגים גדלה ב-240% במהלך 10 השנים האחרונות. החברה נערכת לטפל בכ-380 עד 400 מיליון חבילות במהלך בלאק פריידי, סייבר מאנדיי וכריסמס


11:04 ,06.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

 

ימי המכירות הבולטים ״בלאק פריידיי״, ״סייבר מאנדיי״ שנערכים במסגרת ההכנות לחג הכריסמס מביאים לשיא בענף השילוח הבינלאומי: חברת FedEx העולמית נערכת לטיפול בנפח חבילות של בין 380-400 מיליון במהלך תקופת החגים הבינלאומיים 2017.

 

בשנה שעברה חברת FedEx שברה שיא ושנעה כ-342 מיליון משלוחים בתקופה שבין הבלאק פריידיי לערב חג הכריסמס. השנה החברה צופה גידול נוסף של 11% בכמות המשלוחים לעומת שנה שעברה ובכך תשבור את השיא פעם נוספת. 

 

חברת FedEx העולמית מדווחת כי בתקופת החגים נרשמת עלייה של יותר מפי שתיים בכמות המשלוחים המטופלים בכל יום: אם ביום רגיל החברה מטפלת בכ-13 מיליון משלוחים, אז בתקופה שבין הבלאק פריידיי, הסייבר מאנדיי ועד לכריסמס החברה משנעת בכל יום יותר מ-26 מיליון משלוחים.

 

הנהלת FedEx מסבירה כי גידול כה משמעותי בכמות המשלוחים נובע מהצמיחה המהירה של המסחר האלקטרוני שחלה בשנים האחרונות. מהחברה נמסר כי היא משקיעה רבות במתקני המיון, במטוסים מתקדמים ובטכנולוגיה חדשנית על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מתקופת החגים.

 

חברת FedEx תתמודד עם התקופה העמוסה באמצעות יותר מ-400,000 עובדים, יותר מ-160,000 כלי רכב ויותר מ-650 מטוסים, מתוכם 30 מטוסים חדשים.

 

ובינתיים אצלנו, FC Express המייצגת את FedEx בישראל, תציע גם השנה קטלוג מתנות מגוון ואיכותי ללקוחות המעוניינים לשלוח מתנות תוצרת ישראל לקולגות בחו"ל לקראת השנה האזרחית החדשה. הקטלוג מציע מגוון מתנות בהתאמה אישית, תוצרת הארץ וכמובן עם כרטיס ברכה ייחודי, מארזי שוקולד מהודרים שכוללים פרסונליזציה (הטבעת לוגו החברה על האריזה), יינות איכותיים תוצרת הארץ, מוצרי יודאיקה ועוד.