לרגל השנה האזרחית החדשה: FedEx Express מציעה שירות משלוחי מתנות לחו"ל

על פי נתוני החברה השנה צפוי גידול של כ-20% במספר המתנות הנשלחות לחו"ל בתקופה זו. החברה השיקה קטלוג מיוחד עם מגוון מתנות בדגש על אופי ישראלי ותוצרת מקומית


09:14 ,14.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

כמדי שנה, חברת F.C Express, זכייניתה של חברת FedEx Express בישראל, משיקה לרגל תקופת החגים בעולם שירות המאפשר לחברות ועסקים בארץ לחזק את הקשרים העסקיים בעולם ולשלוח מתנות עם מסר של הוקרת תודה לשותפים לדרך ולהצלחה ובנוסף, לשלוח מתנות לקרובי משפחה וחברים המתגוררים בחו"ל.

 

החברה משיקה קטלוג מיוחד המציע מגוון רחב של מתנות בהתאמה אישית עם דגש על אופי ישראלי ותוצרת מקומית, כגון: מארזי שוקולד מהודרים שכוללים פרסונליזציה (הטבעת לוגו החברה על האריזה), יינות איכותיים תוצרת הארץ ומוצרי יודאיקה וצורפות.

 

לקראת תקופת החגים, F.C Express הקימה צוות מיוחד לפרויקט אשר נועד לתת מענה לפניות הלקוחות המעוניינים לעשות שימוש בשירות ייחודי זה.

 

חברת FedEx Express מציעה שירות מלא ואת הפתרונות הטכנולוגיים למשלוח מהיר ואמין, החל מבחירת המתנה, אריזה מקצועית, הובלת המשלוח לחו"ל, מסירתו ועד קבלת אישור המסירה. 

 

על פי נתוני החברה השנה צפוי גידול של כ-20% במספר המתנות הנשלחות לחו"ל בתקופה זו. היעדים הפופולריים לשליחת מתנות לחו"ל לקראת חג המולד הינם ארה"ב ואירופה כגון: אנגליה, גרמניה וצרפת.

 

אדוארדו מנדוסה, מנהל השיווק של F.C Express זכיינית של חברת FedEx Express  בישראל: "לאור ניסיון העבר ובחינה מעמיקה בחרנו השנה את המוצרים המבוקשים ביותר והתאמנו אותם לפי מדינת היעד. זיהינו שיש דרישה גדולה למוצרים כחול לבן וכאלה עם אותנטיות ישראלית, ולכן כל המוצרים שאנו מציעים מיוצרים בישראל״.