מיומנויות נהיגה

TNT אקספרס ישראל שלחה שניים מנהגיה לתחרות בה השתתפו נציגים מ-11 מדינות, שנועדה לבחון את כל האספקטים במהלך העבודה


10:52 ,12.10.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה שלחה חברת בלדרות האקספרסTNT   אקספרס ישראל שניים מנהגיה המצטיינים לתחרות נהיגה שנערכה בטורינו, איטליה.

 

תחרות ה- ‘Drive Me Challenge’ נועדה לעודד נהיגה בטיחותית וזהירה ובחינה של מיומנויות הנהיגה המקצועיות של הנהגים. המשתתפים בתחרות נבחרו מתוך הנהגים המובילים של 11 המדינות המשתתפות. התחרות בחנה, בין השאר, מיומנות נהיגה, העברת מטען בצורה נקייה ללא פגיעה בשלמותו, שירות לקוחות חיובי ומסביר פנים, נהיגה בטוחה עם ניצול מינימלי של דלק ונהיגה בתנאי שטח מחמירים.

 

מרטין סודרגרג, מארגן התחרות ומנהל התפעול של הגלובלי של TNT : "התחרות זיהתה נהגים שמעלים את התרומה המשמעותית ביותר לגיבוש אסטרטגיית ה-OUTLOOK  להגברת היעילות והפרודוקטיביות אותה TNT מבקשת לקדם, תוך שימת דגש על נהיגה בטוחה, פגיעה מינימלית בסביבה וחשיבותם של הנהגים כחוליה נוספת בשרשרת חווית הלקוח של החברה".

 

זוא הפעם הראשונה שישראל משתתפת בתחרות והנהגים שנבחרו לייצגה בתחרות הם זך רובן הבלדר ואדי למברג נהג המלגזה, שניהם עובדים מצטיינים בחברה, שנבחרו בזכות מיומנות הנהיגה יוצאת הדופן שלהם, יחסם לחברי הצוות וגישתם החיובית לביצוע עבודתם על הצד הטוב ביותר.

 

סמנכ"ל התפעול של TNT  ישראל אלדד כץ: "נציגינו לא זכו אמנם באחד הפרסים, אך נהנו ללא ספק מחוויות יוצאות דופן. מעבר לארגון המופתי והמושקע והפגישה עם עמיתים מחו"ל, קיומה של התחרות באתר ניסויי המכוניות איפשר לכל אחד מהמשתתפים להצטרף לנסיעה במכונית ספורט עם נהגי ניסוי של האתר".

 

סיכם אדי למברג: :"הנסיעה נתנה  לי דלק ומוטיבציה לשנתיים".