סטודנטים לתואר שני התארחו ב-UPS ישראל

הסטודנטים סיירו במרכז התפעולי החדשני של החברה הממוקם על קצה מסלול ההמראה בנתב"ג, לרבות במחסן הלוגיסטי ובמרכז המיון


09:08 ,31.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל אירחה עשרות סטודנטים מתוכנית המנהלים לתואר שני (Executive MBA) במסלול למנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. הסטודנטים הלומדים בתכנית זו, נמצאים בתפקדי מפתח ניהוליים במגוון חברות מובילות בישראל. 

 

במסגרת האירוח, הסטודנטים סיירו במרכז התפעולי החדשני של החברה הממוקם על קצה מסלול ההמראה בנתב"ג, לרבות במחסן הלוגיסטי ובמרכז המיון. במסוף היבוא החדש הם נחשפו ליכולות הייחודיות של UPS בישראל בכל הנוגע לשחרור מהיר ופשוט של משלוחי יבוא. 

 

עוד במהלך ביקורם, זכתה הקבוצה להצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הלוגיסטיקה והשילוח, שכללה הסברים מקצועיים מקיפים מאת אילה וקסלר, סמנכ"לית הלוגיסטיקה של UPS בישראל. 

 

סמנכ"ל שיווק המכירות והשירות של UPS בישראל, רונן כהן, הרצה אודות קהל ה-SMB וסיפר על התוכנית הייחודית המציעה UPS בישראל לעסקים קטנים ובינוניים- מסלול העסקים של UPS.

 

כהן ציין כי " כארגון מומחה, UPS בישראל פועלת במגוון רחב של תחומים. אנחנו כבר מזמן לא רק חברת שילוח ולוגיסטיקה. UPS בישראל מקיימת עשרות ימי עיון והדרכה ייעודים לקהלים רבים ומגוונים- לסטודנטים כמו גם ליבואנים, למנהלים ולקהלים שונים – זאת על מנת להעניק לכל אחד כלי עבודה וידע שיסייעו לו להצליח הן בתחום הלוגיסטיקה והן בכלל בעסקים ובסחר בינלאומי".

 

כהן הוסיף כי במסגרת UPS Academy ייפתח בקרוב קורס נוסף המדריך ישראלים בתקשורת עסקית נכונה מול הסינים.