ראש חטיבת יבשת אירופה ודרום אמריקה הלטינית של TNT אקספרס מבקר בישראל

כריסטיאן דרנטן הוזמן להשתתף בכנס השנתי של TNT אקספרס בישראל ובמהלך ביקורו השתתף בטקס הנחת אבן פינה של מתחם TNT החדש באיירפורט סיטי, אליו צפויה החברה לעבור בשנה הקרובה


00:00 ,23.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בתחילת השבוע ביקר בישראל מר כריסטיאן דרנטן, ראש חטיבת יבשת אירופה ודרום אמריקה הלטינית של תאגיד השילוח העולמי TNT אקספרס. דרנטן הגיע לישראל במטרה להשתתף בכנס השנתי של החברה

מ-TNT ישראל נמסר כי, דרנטן סקר את השינויים הארגוניים, והלוגיסטיים של התאגיד העולמי ברחבי עולם במהלך השנה האחרונה, כמו גם את החידושים הטכנולוגיים שצפויים להיכנס לארגון בשנה הקרובה. במהלך ביקורו בישראל נכח כריסטיאן דרנטן גם בטקס הנחת אבן הפינה למשרדי TNT  אקספרס שנערך במתחם איירפורט סיטי שיושק בשנה הבאה.

לדבר אודי כספי מנכ"ל חברת TNT אקספרס בישראל: "הביקור של כריסטיאן דרנטן מהווה למעשה אשרור להצלחת הסניף הישראלי ולצמיחתו בשנים האחרונות, כמו גם את השינויים הארגוניים בחברת TNT אקספרס העולמית שנעשו לאחרונה".

בכנס השנתי של חברת TNT אקספרס בישראל נסקו הטרנדים העולמיים בתחום השילוח מנקודת מבט צרכנית וההתפתחות הטכנולוגית. כמו כן, ערכו השוואה בין שווקים שונים בעולם והפיכת שירות השילוח הבינלאומי בדרך האוויר למהיר ומדויק יותר לטובת צרכי הלקוחות. מבחינת חברת TNT ישראל, עסק הכנס בסקירת השינויים הארגוניים בחברה בכלל ובישראל בפרט והנחת אבן פינה לבניין TNT אקספרס ישראל במתחם האיירפורט סיטי.