אל על: 70 ילדים מבת ים בטיסת השקה של הדרימליינר החמישי

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס ״בת ים״ במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על קיבל בברכה את כל הילדים ואת ראש עיריית, מר יוסי בכר אשר ליווה אותם במהלך הטיסה


12:51 ,08.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מטוס הדרימליינר החדש של אל על אשר נחת בישראל לפני שבוע נקרא על שם העיר בת ים. לרגל השקת המטוס החדש, החליטו באל על להזמין את ילדי העיר להצטרף לטיסה חווייתית בשמי הארץ.

 

חברת אל על הזמינה 70 ילדים מבתי הספר היסודיים בבת ים יחד עם הוריהם, לטיסה חווייתית היום בבוקר. 70 הילדים - כמספר שנות עצמאותה של ישראל - מייצגים את כלל בתי הספר היסודיים בעיר והם נבחרו בזכות פעילותם ההתנדבותית וכאות הוקרה על תרומתם למען הקהילה.

 

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס ״בת ים״, במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על קיבל בברכה את כל הילדים ואת ראש עיריית בת ים, מר יוסי בכר, אשר ליווה אותם במהלך הטיסה. אוסישקין אף העניק לבכר דגם של מטוס הדירמליינר ״בת ים״ עם הקדשה אישית.

 

גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על אמר: ״אנו שמחים להשיק היום את מטוס הדרימליינר החמישי של החברה יחד עם ילדי העיר בת ים ומברכים את העיר בת ים על הצטרפותה למשפחת אל על״.

 

יוסי בכר, ראש עיריית בת ים: ״זהו רגע מרגש וגאווה גדולה עבור העיר בת ים ועבור 160 אלף תושביה. אני בשם כל תושבי עירי לחברת התעופה הלאומית אל על, על בחירת שם המטוס והחווייה המדהימה לה זכו ילד העיר היום״.

 

מחברת אל על נמסר עוד כי צוות טיסת ההשקה של מטוס ״בת ים״ כלל, בין היתר, תושבי בת ים בעבר והווה. לצד הצוות של אל על בטיסה, ליוו את הילדים בטיסה כוכבי הילדים: טום באום, עודד פז, אשלי בקשי וקסמן, קים אור אזולאי ומור סילבר שהיו לבושים במדי דיילים ונתנו יד לצוות של אל על ובעיקר היו אחראים על האווירה השמחה בטיסה.

 

טיסת ההשקה של מטוס ״בת ים״ שנערכה היום הינה אחת הטיסות הראשונות של המטוס החדש אשר ישתלב בנתיבי החברה לצפון אמריקה, המזרח הרחוק ולונדון. המטוס החדש צפוי להחליף בקרוב מטוס מדגם 767 בשם זה. 

 

נזכיר כי מטוס ״בת ים״ הוא המטוס החמישי שמגיע ארצה מתוך 16 מטוסי הדרימליינר בהם מצטיידת אל על. מדי רבעון יגיע ארצה מטוס נוסף מתוך תכנית ההצטיידות.