אל על חתמה על הסכם Interline עם WestJet הקנדית

ההסכם מאפשר כרטיס משולב לטיסות המשך מטורונטו ל-30 יעדים של חברת התעופה הקנדית


00:00 ,19.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט
בשבוע שעבר נחתם הסכם חיבוריות בין אל על ובין חברת התעופה הקנדית WestJet בנוכחות שגריר קנדה בישראל, פול הנט. ההסכם מרחיב את יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה, בקאריבים ובמיוחד בקנדה ליעדים חדשים כמו: מונטריאול, ונקובר, אוטווה, קלגרי, הוואי, מקסיקו, קובה, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד.

 

מגוון יעדים מבוקשים בקנדה וביעדי נופש אקזוטיים דרך טורונטו פתוחים כעת באמצעות טיסות המשך בחיבוריות נוחה ללא צורך בויזת כניסה לקנדה ויציאה מאותו טרמינל שבו נוחתות טיסות אל על.

בטקס החתימה השתתפו מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, מנכ"ל WestJet גרג זרצקי שהגיע במיוחד לארץ לחתימת ההסכם ושגריר קנדה בישראל פול האנט.

במעמד החתימה אמר אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אנו גאים להיות שותפים לפעילות עם חברת התעופה WestJet, הסכם זה הוא המשך לאסטרטגיה של אל על להרחיב את שיתופי הפעולה והסכמי הקוד שייר עם החברות המובילות בכל העולם. להסכם זה קדמו הסכמים נוספים של אל על עם חברות מובילות בצפון אמריקה כגון ג'ט בלו,אמריקן איירליינס, וירג'ין אמריקה ועוד."

גרג זרצקי, מנכ"ל WestJet: " אנחנו שמחים לחבור לאל על, זו השותפות ה- 12 שלנו. חברתWestJet  מצפה לקבל בחום ובברכה את לקוחות אל על בטיסותיה."

נציין כי WestJet היא חברת תעופה קנדית שנוסדה בשנת 1996. צי החברה כולל 97 מטוסי בואינג חדישים והיא צפויה לקבל לידיה 37 מטוסים נוספים ב- 6 השנים הקרובות. החברה טסה ל- 71 יעדים בקנדה, ארה"ב, האיים הקארביים ומקסיקו.