אל על מבהירה: מכירת פעילות חטיבת המטענים אינה על הפרק

הודעת ההבהרה באה על רקע הכוונה לפטר את מנהלי תחנות המטען של אל על בלונדון ובפריז ועל רקע הכוונה למנות סוכן מכירות כללי במספר מדינות באירופה. גורמים בענף מעריכים שצעדים אלו מצביעים כי החברה הולכת לפיתרון של מיקור חוץ


00:00 ,18.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונתה של חברת אל על לפטר את מנהלי תחנות המטען המסחרי שלה בלונדון ובפריז, מה שמעורר שאלות רבות אצל גורמים בכירים בענף לגבי עתיד פעילות המטענים בחברה, כמו גם פרסומים שונים בכלי התקשורת..

דובר חברת אל על ביקש להבהיר כי: "בעקבות פרסומים שגויים בנושא פעילות חטיבת המטען של אל על, מודיעה החברה כי מכירת פעילות חטיבת המטענים, המהווה נכס אסטרטגי ורב חשיבות לחברה, אינה עומדת על הפרק."

יחד עם זאת, דובר החברה אישר את המידע לפיו יפוטרו מנהלי תחנות המטען המסחרי של אל על בלונדון ובפריז ואמר כי: "צעדי החיסכון אותם נוקטת חטיבת המטען, כולל בנושא כוח האדם, הינם חלק מצעדי ההתייעלות בהם נוקטת החברה."

גורמים בענף מצביעים על האפשרות שחברת אל על תפנה לפתרון של מיקור חוץ ותמנה את חברת Global Airline Services שתספק שירותי GSA עבור חטיבת המטען של אל על בחו"ל. נציין כי דובר אל על סירב להתייחס ישירות לנושא אך ציין כי החלפת סוכן המכירות הכללי בכמה מדינות באירופה מתבצעת כחלק מפעילותה המסחרית של חטיבת המטען.