אל על: מטוס הדרימליינר ״הרצליה״ נחת בנתב״ג

מטוס הדרימליינר השמיני של החברה מדגם בואינג 787-9 נחת אתמול בבוקר ונתב״ג, ובקרוב ייצא לטיסתו המסחרית הראשונה. אל על: הטיסות לטורונטו יתבצעו מעתה באמצעות מטוסי הדרימליינר


08:41 ,17.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מטוס הדרימליינר השמיני של אל על, מדגם בואינג 787-9, נחת אתמול בבוקר בנתב״ג וייקרא על שם העיר הרצליה. מדובר במטוס השמיני שמגיע ארצה מתוך 16 מטוסי הדרימליינר, כחלק ממהלך ההצטיידות של אל על ובתקופה הקרובה הוא צפוי לצאת לטיסתו המסחרית הראשונה. 

 

כמו כן, כחלק מהתחדשות צי המטוסים של אל על, הטיסות לטורונטו יתבצעו מעתה באמצעות מטוסי הדרימליינר המתקדמים של החברה.

 

מחברת אל על נמסר כי לנחיתת המטוס ״הרצליה״ בנתב״ג, הוזמנה אורחת צעירה בשם אמה שי נווה, ילדה בת 11 מכרכור. במסגרת פרויקט בשיעורי שפה שהתקיים בבית הספר רימון בו אמה שי לומדת היא למדה לכתוב מכתב רשמי וניתנה לה ולחבריה לבחור לכתוב מכתב למי שהם רוצים. 

 

אמה בחרה לכתוב ולשלוח מכתב אישי לגונן אוסישקין, מנכ״ל אל על, במסגרתו סיפרה לו כי היא אוהבת לראות מטוסים, מתלהבת מטיסות ושהחלום שלה הוא להיות טייסת כשתהיה גדולה. 

 

מנכ״ל אל על התרגש מהמכתב של אמה שי נווה, ענה לה בשמחה במכתב משלו והזמין אותה לקחת חלק באירוע נחיתת מטוס הדרימליינר החדש של החברה. רגע לפני הנחיתה של מטוס הרצליה, אוסישקין פגש את אמה שי נווה ואת אמה, מילי נווה, בלשכתו ויחד הם הלכו לאזור הנחיתה של המטוס וכמובן הצטלמו על רקע הדרימליינר החדש. לאחר נחיתת המטוס אמה שי ואמה עלו לסיור על הדרימליינר החדש כולל ביקור בקוקפיט.