בומברדייה: עסקה למכירת 9 מטוסים

המטוסים האזוריים, שיופעלו בשירות חברת אייר קנדה, מאופיינים בתאי נוסעים חדשים בעלי מרחב מחייה גדול יותר, שירותים מרווחים ועוד. שווי העיסקה מוערך בכ-437 מיליון דולר


13:37 ,07.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בומברדייה מטוסים מסחריים הודיעה כי חברת בת של Chorus Aviation Inc. גיבשה סופית הסכם רכישה מחייב לתשעה מטוסי CRJ900. המטוסים האלה יופעלו על ידי Jazz Aviation LP, חברת בת של Chorus Aviation, תחת הדגל של Air Canada Express, והיא תהיה המפעילה הקנדית הראשונה של תא הנוסעים החדש ATMOSPHÈRE שבמטוסים האזוריים מסדרה CRJ. על בסיס מחיר המחירון של המטוס CRJ900, שווי ההזמנה הוא בערך 437 מיליון דולר.

 

״אנחנו שמחים שקורוס וג׳ז בחרו במוצרים של בומברדייה להגדלה והחידוש של הצי שלהן. זה מאשר מחדש את הביטחון שלהן בערך שסדרת CRJ מעניקה לחברות התעופה״, אמר פרד קרומר, נשיא בומברדייה מטוסים מסחריים. ״מטוס CRJ900 מתאים באופן אידיאלי לשווקים צומחים ומוכר בזכות הביצועים הטובים, הנתונים הכלכליים ונוחות הנוסעים״.

 

חברת ג׳ז, תחת המותג Air Canada Express, תפעיל את ה-CRJ900 בתצורת תא נוסעים של שתי מחלקות עם 76 מושבים. החברה מתכוונת לקבל את המטוס הראשון עם השיפור האחרון במטוסי הסילון האזוריים מסדרה CRJ - תא הנוסעים ATMOSPHÈRE במחצית הראשונה של 2020.

 

נציין כי תא הנוסעים ״אטמוספייר״ מעוצב כך שהוא מאפשר מרחב מחייה גדול יותר לנוסעים, יכולת להכניס תיקי טרולי גדולים יחסית לתא הנוסעים, שירותים מרווחים יותר ועיצוב עכשווי.