בכיר ב-BA: מטוס חדש ומתקדם יפעל בקו תל אביב – לונדון

המנהל המסחרי העולמי של חברת התעופה בריטיש איירווייס ביקר בישראל וציין כי המטוס המתקדם איירבוס A350-1000 ייכנס לשירות בקו. החברה משקיעה 6.5 מיליארד ליש״ט בשדרוג מטוסיה ותשתיות אחרות


13:29 ,21.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

המנהל המסחרי העולמי של בריטיש איירווייס, אנדרו ברם, הגיע לביקור בישראל לרגל הכנסתו לשירות בקו שבין תל אביב ללונדון של המטוס החדיש והמתקדם בעולם, האיירבוס 350-1000. מטוס זה, שנחשב למילה האחרונה בתחום התעופה, הוכנס בחודשים האחרונים לשירות בטיסות של בריטיש איירווייס, והקו שבין לונדון לנתב״ג נבחר להיות אחד הקווים הראשונים בעולם אליו יוכנס המטוס  לשירות בטיסה יומית.

 

אנדרו ברם: ״הבחירה של בריטיש איירווייס בקו לישראל כאחד הקווים הראשונים בהם יפעל המטוס, היא הבעת אמון של החברה בישראל, ומוכיחה את המחויבות ארוכת השנים של בריטיש איירווייס לשוק חשוב זה. בריטיש איירווייס החוגגת השנה את שנת המאה, היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל ופועלת כאן מאז שנת 1932, עוד טרם הקמת המדינה. הטיסות הראשונות של החברה נחתו בימת הכנרת. כיום החברה מפעילה  19 טיסות שבועיות לתל אביב בעונת הקיץ ו-14 טיסות שבועיות בחורף, בקו שבין ת״א ללונדון וכל טיסותיה הן בתצורה ארוכת טווח (Long Haul)״.

 

״אנו פועלים בזירה תחרותית ושוק התעופה מאתגר היום יותר מתמיד. התנאים הללו של ענף התעופה העולמי הם שמכתיבים את האופן  שבו עלינו למצב את בריטיש איירווייס לעתיד לבוא - כחברת התעופה האיכותית, המחויבת ביותר ללקוחותיה, ירוקה ותורמת לסביבה ולעולם וכחברת תעופה ידועה במקצועיות ומצוינות. כבריטיש איירווייס לכולם״.

 

ברם הוסיף במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה לרגל ביקורו כי תל אביב נמצאת ברשימה של היעדים הפופולאריים ביותר בעולם שאליהם טסה חברת התעופה בריטיש איירווייס והנחשבים ליעדי חופשה. יחד עם תל אביב, הרשימה כוללת את איי סיישל שבאוקיינוס ההודי, העיר דרבן שבדרום אפריקה, האיים המלדיביים, פאלמה דה מיורקה שבספרד והעיר מרקאש שבמרוקו.

 

ברם אף נפגש במהלך ביקורו עם אלכס זילוני בן ה-103 מת״א שהתגלה בעקבות מחקר שביצעה החברה כ״העובד הוותיק ביותר של החברה״. זילוני קיבל את התואר המיוחד לרגל ציון מאה שנות פעילות החברה.

 

מחברת בריטיש איירווייס נמסר כי היא משקיעה סכום שיא של יותר מ-6.5 מיליארד ליש״ט בשדרוג מטוסי החברה, טרקליני העסקים ברחבי העולם, תפריטים בטיסות, שירותי שינה, בידור, טכנולוגיה ושירותי WIFI.