בעקבות פשיטת רגל: גרמניה איירליינס הפסיקה טיסותיה

חברת התעופה הגרמנית אשר הפעילה 14 טיסות שבועיות לישראל הכריזה הלילה כי היא נכנסת להליך של פשיטת רגל וביטלה את כל טיסותיה לאלתר. מנכ״ל החברה: מודה לעובדים ומתנצל בפני הנוסעים


12:38 ,05.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגרמניתGermania Airlines  הכריזה הלילה כי היא נכנסת להליך פשיטת רגל. מיד לאחר מכן בוטלו כל טיסות החברה באופן מיידי.

 

טיסת החברה אתמול בערב (שני), מדיסלדורף לתל אביב בוטלה כמו גם הטיסות היום מנתב״ג לברלין ודיסלדורף. החברה, אשר הכריזה לאחרונה על קשיי נזילות פרסמה כי הצליחה לגייס את הסכום הנדרש להמשך פעילות סדיר.

 

בהודעה שפורסמה אתמול באתר החברה ציין המנכ״ל קרסטן בלקה, כי ״למרבה הצער, בסופו של דבר המאמצים שלנו לא הספיקו לכסות את החובות שלנו בטווח הקצר. אנחנו מאוד מצרים על כך, אך האפשרות היחידה שנותרה לנו היא להגיש בקשה לחדלות פירעון. אנחנו מצטערים ביותר על ההשפעה של צעד זה על העובדים שלנו. כולם כאחד תמיד עשו כמיטב יכולתם כדי להבטיח שהטיסות שלנו תהיינה בטוחות, מהימנות ויציבות - אפילו בשבועות הקשים שעברו לאחרונה. אני מודה לכולם מעומק לבי ומתנצל בפני הנוסעים שלנו שכעת אינם יכולים לטוס כפי שתכננו״.

 

חברת גרמניה הפעילה 14 טיסות שבועיות לישראל דרך נתב״ג: 4 טיסות לדיסלדורף, 5 טיסות לברלין, 2 להמבורג, ועוד טיסה אחת לנירנברג. החברה החלה לפעול בישראל במאי 2015 כשהטיסה הראשונה היתה להמבורג.

 

חברת התעופה ממליצה ללקוחותיה לפנות לסוכני הנסיעות בעניין הטיסות שבוטלו. אתר החברה בעברית עדיין פעיל, אך מומלץ שלא להזמין דרכו כרטיסים.

 

נציין כי חברת אל על הודיעה היום כי תקצה כ-150 כרטיסי טיסה עבור לקוחות גרמניה איירליינס המחזיקים כרטיסים ותעניק להם הנחה של 20 אחוז ברכישת כרטיס טיסה עם חברת אל על ליעדיה בגרמניה: ברלין, מינכן ופרנקפורט.