בריטיש איירווייס: מיליוני ליש״ט בשדרוג התפריט

משיקה תפריט חדש ומורחב במחלקת התיירים בטיסות ארוכות טווח, כולל טיסות לישראל וממנה. שירות ההסעדה החדש ייכנס לפועל החל מה-17 בינואר תחילה בטיסות היוצאות מלונדון


13:38 ,08.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנוסעים בכל מחלקות הטיסה ומציגה היום השקעה חדשה של מיליוני ליש״ט בשירותי ההסעדה של מחלקת התיירים World Traveller, בטיסות ארוכות טווח, כולל הטיסות לישראל וממנה. התפריט החדש והמורחב מציע אפשרויות בחירה רבות ומגוונות מאי פעם, של ארוחות חמות, קינוחים, שתייה וחטיפים במהלך הטיסה.

 

בריטיש איירווייס השיקה תכנית השקעה של 4.5 מיליארד ליש״ט בשדרוג חוויית הלקוח בכל הטיסות ובכל המחלקות. התכנית, שתתפרס על פני 5 שנים, תכלול התקנת רשת אינטרנט מהיר בכל מטוסי החברה, התקנת נקודות הטענת מכשירים ניידים בכל מושבי המטוס, חידוש 128 מטוסים רחבי גוף בצי החברה וקבלת 72 מטוסים חדשים לגמרי.

 

מהחברה נמסר כי התפריט החדש כולל ארוחה חמה בת 4 מנות, הכוללת מנת פתיחה, מנה עיקרית, קינוח, מגש גבינות וקרקרים, לצד לחמניה טרייה ובקבוק מים, אפשרויות של מנות ״מקומיות״, בהתאם ליעד הטיסה, ארוחה שנייה מלאה או מגוון נשנושים, בהתאם למשך הטיסה, בייגלה חם לצד שתייה קלה, שלגונים במגוון טעמים, מארז שוקולדים וחטיפי צ'יפס, ארוחת בוקר חמה המוגשת בטיסות לילה ארוכות, חבילת חטיפים מתוקים ומלוחים מבית ומשקה חינם לבחירה מהבר.

 

עד היום, נוסעים בטיסות ארוכות טווח במחלקת התיירים World Traveller של בריטיש איירווייס, נהנו מבחירה בין ארוחה חמה בת 3 מנות, או ארוחה קלה ומרעננת, בהתאם לאורך הטיסה, חטיפים שונים ומשקאות חמים או קרים מהבר. החל מה-17 בינואר שירות הסעדה החדש ייכנס לפועל, תחילה בטיסות היוצאות מלונדון, ומאותו רגע, התפריטים המוצעים לנוסעים יתחלפו כל שישה חודשים.

 

קרולינה מרטינולי, מנהלת מותג וחוויית הלקוח, בריטיש איירווייס אמרה: ״הלקוחות שלנו מספרים שבטיסות ארוכות טווח יש משמעות רבה לארוחות טובות ולמבחר מגוון של משקאות. שירות ההסעדה משפיע ישירות על רמת שביעות הרצון של הנוסעים, ואנחנו עושים הכול כדי לספק להם את החווייה הטובה ביותר ואת רמת השירות הגבוהה ביותר. כחלק מתכנית השקעה של מיליוני ליש״ט, אנו שמים דגש על היצע גדול ומספק יותר של ארוחות טעימות ומבחר של חטיפים מפנקים במהלך הטיסה״.

 

בחברת התעופה ציינו כי מנות מיוחדות לנוסעים בעלי צרכים תזונתיים שונים, ימשיכו להיות זמינות להזמנה באתר החברה כ-24 שעות לפני מועד הטיסה.