בריטיש איירווייס מציינת 85 שנות פעילות בישראל

אלכס כרוז, המנכ״ל העולמי של בריטיש איירוויס: "מדינת ישראל מהווה ציון דרך חשוב בהיסטוריה של חברת התעופה בריטיש איירווייס, שחוגגת בימים אלה 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל"


14:19 ,09.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ı"מדינת ישראל מהווה ציון דרך חשוב בהיסטוריה של חברת התעופה בריטיש איירווייס, שמציינת בימים אלה 85 שנה להפעלת הקו מאנגליה לישראל. הטיסות מלונדון לישראל הופעלו כבר בשנת 1932 על ידי חברת ׳אימפיריאל איירווייס׳, שהפכה ברבות הימים ל׳בריטיש איירווייס׳. הטיסות בוצעו בסירות אוויריות מסוג Scipio S17, אשר נחתו על מימי ים הכינרת. עם הנחיתה, הורדו הנוסעים ליבשה באמצעות סירות״. כך אמר היום המנהל הכללי העולמי ויו"ר מועצת המנהלים של בריטיש איירווייס, אלכס כרוז (Alex Cruz) במפגש עיתונאים מיוחד שהתקיים בתל אביב לציון האירוע.

 

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, יעל קטן, אמרה כי החברה מציעה לנוסע הישראלי את המגוון הגדול והנוח ביותר של טיסות לכל חמשת היבשות.  "הנוסע הישראלי יכול להתרווח במושבים הנוחים של המטוסים מתל אביב ללונדון ולהמשיך משם ליותר מ-200 יעדים שונים בכל רחבי העולם. יעל קטן הוסיפה כי בריטיש איירווייס השיקה רק השנה למעלה מ-30 קווי טיסה בינלאומיים חדשים ישירות מנמל התעופה הית'רו, שליד לונדון, כולל טיסות ישירות לניו-אורלינס, לנאשוויל, לאוקלנד, לסיישל ולעוד כמה יעדים פופולריים במיוחד "

 

בריטיש איירווייס היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל שמפעילה 14 טיסות שבועיות בקו שבין תל אביב- לונדון. כל טיסותיה של החברה אל ומאת ישראל מופעלות בתצורה "ארוכת טווח" (Longhaul), כנהוג בטיסות הבינלאומיות הארוכות היוצאות מלונדון.

 

החל מאפריל 2018 צפויה חברת האחות של בריטיש איירווייס, איבריה, לשדרג את הקו שלה לתל אביב ולהפוך לחברת התעופה השנייה באירופה שתפעיל את כל הטיסות שלה לישראל במטוסים רחבי גוף ובתצורה ארוכת טווח (Longhaul).

 

החברה הבריטית הודיעה השבוע על תכנית השקעה של  4.5 מיליארד ליש"ט לטובת שדרוג חווית הטיסה של כל לקוחותיה בכל המחלקות. ההשקעה, שתתפרס על פני תקופה של 5 שנים, תכלול הרחבה של צי מטוסי החברה עם רכישת 72 מטוסים חדשים ובהם Airbus A35 ו- Boeing 787-10 הנחשבים למתקדמים ביותר בעולם. בנוסף, הודיעה בריטיש איירווייס על חידוש 128 מטוסים בצי הקיים, כולל עיצוב מחדש של הקבינות בכל המחלקות, התקנת שקעי הטענה בכל מושב וחיבור- Wi-Fi מהיר בפס רחב.

 

בתמונות: מנכ"ל ונשיא בריטיש איירווייס – אלכס כרוז, מנהל מסחרי איזורי של בריטיש איירווייס – יורג טונסמייר, מנהלת מסחרית של בריטיש איירווייס בישראל – יעל קטן, טייס בריטיש איירווייס – אנדרו צוקר, 
דיילת אוויר בריטיש איירווייס – ליסה אלן