גרמניה איירליינס: הרחבת הפעילות הבינלאומית בשנת 2017

גרמניה תפתח בסיס חדש בפלמה דה מיורקה בספרד. תפעיל כ-65 טיסות שבועיות ליעדים שונים בגרמניה, הולנד וצרפת


11:20 ,27.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" אשר החלה להפעיל טיסות ישירות וסדירות בין ת"א לדיסלדורף ולהמבורג, והחל מנובמבר 2017 תפתח קו תעופה שלישי וייחודי של טיסות ישירות וסדירות מת"א לנירנברג, ממשיכה להרחיב ולהגדיל את פעילותה הבינלאומית.

 

גרמניה תפתח בסיס חדש באי הספרדי פלמה דה מיורקה ותפעיל ממנו טיסות יומיות ליעדים רבים באירופה, אשר עבור חלקם זאת תהיה הפעם הראשונה בה יופעל קו ישיר ליעד הנפש הפופולרי. בין היעדים בגרמניה מהם יופעל הקו תדירות יומית: נירנברג, ברמן, דרזדן, פרידריכסהאפן ומינסטר/אוסנבריק, כמו כן, יופעלו טיסות שבועיות מ דורטמונד, ארפורט ויימאר ורוסטוק. בנוסף יופעל קו מציריך, ממאסטריכט בהולנד, כמו גם לראשונה משטרסבורג ומונפלייה בצרפת.

 

קרסטן באלקה, מנכ"ל גרמניה איירליינס: "גרמניה איירליינס ממשיכה להוכיח כי הינה חברה יצירתית, חזקה ומתפתחת, כמו גם חברה אירופאית איכותית המעניקה שירות מצוין בטיסותיה. בכוונתנו להמשיך במגמה חיובית זאת".

 

חברת התעופה הודיעה ביולי האחרון כי סיכמה עם יצרנית המטוסים האירופאית איירבוס על רכישת 25 מטוסים מסוג A320neo ואפשרות לרכוש 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם. המטוסים יסופקו לצי החברה באופן הדרגתי.  

 

חברת התעופה גרמניה איירליינס הינה חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת השנה 30 שנות פעילות מוצלחת.