גרמניה איירליינס מרחיבה פעילותה בשוק הישראלי

תגדיל את תדירות הטיסות מת"א לדיסלדורף לארבע טיסות שבועיות ותשיק בתחילת נובמבר קו ישיר חדש מת"א לנירנברג שיפעל פעמיים בשבוע


13:06 ,30.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" הודיעה כי החל מאוקטובר 2017 תגדיל את תדירות הטיסות לדיסלדורף. גרמניה תוסיף לטיסות הפועלות בימי ראשון, שני וחמישי גם טיסה ביום שלישי ובכך התדירות תגדל ל-4 טיסות שבועיות.  בנוסף החברה תשיק בתחילת נובמבר 2017 קו חדש מת"א לנירנברג באזור בוואריה אשר יפעל פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי, כאשר פעילותה בקו מת"א להמבורג עומדת גם היא על פעמיים בשבוע - בימי שני וחמישי.

 

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, הנציגים הבלעדיים של גרמניה איירליינס בישראל: "דיסלדורף הינה מרכז עסקי מוביל ויעד משמעותי עבור המטיילים ואנשי העסקים אשר מביעים אמון בטיסות גרמניה איירליינס. הוספת התדירות תאפשר גמישות רבה וחשובה לכלל הנוסעים. פתיחת הקו החדש מת"א לנירנברג תעניק אפשרות להגיע ישירות לאזור בוואריה האהוב על קהל המטיילים הישראלי".

 

פול סקודלרו, מנהל ראשי מכירות, הפצה ושירות בגרמניה איירליינס: "בעקבות הביקוש לטיסות גרמניה איירליינס בקו מת"א לדיסלדורף, החלטנו להגדיל את תדירות הטיסות לנוחיותם של הנוסעים הישראלים. גרמניה איירליינס מציעה מוצר איכותי הכולל שירות מלא ואדיב במחיר משתלם. הקו לדיסלדורף מאפשר גישה מצוינת ליעד מרכזי מאד בגרמניה ובאירופה. בנוסף, אנו שמחים להשיק קו נוסף וייחודי מת"א לנירנברג אשר יאפשר לישראלים גישה נוחה ליעד נוסף וחשוב, כמו גם להבאת תיירים מהמטרופולין הגדול המקיף את העיר לביקור וחופשה בישראל".

 

גרמניה הודיעה לאחרונה על חתימה הסכמי שיתוף פעולה עם חברת התעופה הגרמנית "קונדור" ועם חברת התעופה היוונית "סקיי אקספרס" המפעילה טיסות פנים בתוך יוון, דבר המאפשר לחברה להציע אפשרויות  טיסה נוספות לטובת נוסעיה. בנוסף הודיעה גרמניה איירליינס כי סיכמה עם יצרנית המטוסים האירופאית "איירבוס" על רכישת 25 מטוסים מסוג A320neo ואפשרות לרכוש 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם. המטוסים יסופקו לצי החברה בצורה הדרגתית.