השיבושים חוזרים לאל על

החברה ביטלה הלילה שלוש טיסות – לניו יורק, בוסטון ומוסקבה, וזאת בנוסף לשתי טיסות מטען וטיסה נוספת לניו יורק שבוטלה ביום חמישי. ועד הטייסים: ההנהלה משקרת, איננו נוקטים בעיצומים


13:30 ,05.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על ביטלה הלילה שלוש טיסות  - לניו יורק, בוסטון ומוסקבה – וזאת, לטענתה, בשל עיצומי הטייסים. בהודעה שמסרה הנהלת החברה נאמר כי למרות ההסכם שנחתם עם הטייסים, בו התחייבו כי לא ישבשו יותר את הטיסות, שבים אלו ומשבשים בימים האחרונים ובלילה האחרון (מוצ"ש), את טיסות החברה. בשל השיבושים, ביטלה החברה בלילה החולף את טיסותיה למוסקבה, ניו יורק ובוסטון, בנוסף לשתי טיסות מטען וטיסה נוספת לניו יורק שבוטלה כבר ביום חמישי האחרון.

 

בחברה מציינים בנוסף, כי הטייסים משבשים את ההדרכות, "ופוגעים בעמיתיהם לאחר שהחברה הוציאה לחופשה כ-10 מדריכים שירדו מהדרכות בבת אחת בטענה של מחלה".

 

 עוד נמסר בהודעת החברה כי: "השיבושים נעשים על אף מו"מ המתנהל בימים האחרונים בחסות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בנושא הסדרת מעמדם של טייסים ותיקים שהגיעו לגיל 65 ואינם יכולים עוד לטוס לאחר שמדינת ישראל אימצה בנובמבר 2014 תקנות בינ"ל האוסרות על טיסה מעבר לגיל 65".

 

בהנהלה קראו לטייסים שלא לפגוע בחברה ובלקוחותיה: "אנו מצפים מנציגות הטייסים שלא להפוך כל אי הסכמה במשא ומתן לעיצומים גלויים או סמויים, דבר הפוגע בחברה, בעובדים ומעל לכל בקהל לקוחותינו אשר הופכים בעל כורחם ל"בני ערובה".

 

מוועד טייסי אל על נמסר בתגובה כי: "הנהלת החברה משקרת לנוסעים: אנחנו, הטייסים, איננו נוקטים שום עיצומים, אנחנו מקיימים את כל הטיסות אליהן אנו רשומים מראש. הנכון הוא שלאף טייס, שלא רשום בכלל לטיסה ספציפית ומקפיצים אותו לטיסת 'ספיישל' באמצע יום ההולדת של בתו, אין שום מוטיבציה לעשות זאת בזמן שההנהלה זורקת לזבל באכזריות, תוך הפרת הסכמים, את הקברניטים והטייסים הכי מנוסים, בני 65, כאשר היא מפחיתה, בבריונות חד צדדית, את שכרם בשני שלישים (ב-66%!!). הנהלת החברה הורסת בכך את חברת אל-על, החברה שהיא הבית שלנו".