וירג׳ין אטלנטיק מחדשת טיסותיה לישראל

לאחר שישראל הסירה את בריטניה ומדינות נוספות מרשימת המדינות שאסור לטוס אליהן, חברת התעופה הבריטית וירג׳ין אטלנטיק, מחדשת קו הטיסות שלה לתל אביב, החל מה-20 בינואר


09:22 ,09.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שישראל הסירה את בריטניה ומדינות נוספות מרשימת המדינות שאסור לטוס אליהן, חברת התעופה הבריטית וירג׳ין אטלנטיק, מחדשת קו הטיסות שלה לתל אביב, החל מה-20 בינואר. כזכור, וירג׳ין אטלנטיק, הפסיקה את טיסותיה לישראל בעקבות הפיכת בריטניה לאדומה על ידי ישראל, והודיעה על הפסקת טיסותיה בקו עד ה-10 בינואר. 

 

לאחר הסרת בריטניה מ״רשימת המדינות האדומות״, וסיווגה ברשימת המדינות הכתומות, בחברת התעופה הבריטית החליטו לחדש את קו הטיסות הפופולרי בין ת״א – לונדון.

 

כזכור, החל מה-7 בינואר נוסעים מחוסנים באופן מלא המגיעים לאנגליה לא יידרשו להציג תוצאה של בדיקה לפני הטיסה. השינוי בהנחיות הגיע לאחר שבוריס ג׳ונסון, ראש הממשלה הבריטי, היה במגעים עם חברות מתחום התיירות שטענו כי המגבלות על הנוסעים הנכנסים אינן יעילות כעת, כאשר האומיקרון מתפשט באופן נרחב בתוך המדינה.

 

על פי הכללים החדשים, החל מיום שישי, 7 בינואר, נוסעים מחוסנים באופן מלא המגיעים לאנגליה כבר לא יידרשו לעבור בדיקה לפני הטיסה. עם ההגעה הם יידרשו לבצע בדיקת PCR אך לא יידרש בידוד בעת ההמתנה לתוצאה. מיום ראשון, 9 בינואר, במקום לבצע בדיקת PCR ביום השני להגעה, הנוסעים יכולים לבצע בדיקת אנטיגן מפוקחת.