חברות התעופה באמירויות פותחות את אתרי ההזמנה

מקורות בענף התעופה באמירויות הבהירו כי הצעד החדש הזה אין פירושו בהכרח כי אכן יבוצעו טיסות בתאריכים המוצעים באתרי האינטרנט וקיומן תלוי במצב ובאישורים של הרשויות המוסמכות


12:46 ,04.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ארבע חברות תעופה במדינת איחוד האמירויות בהן חברת Emirates, Itihad, אל ערביה ו-Fly Dubai, פתחו את האפשרות לבצע הזמנות באמצעות אתרי האינטרנט שלהן, עבור מועדים ספציפיים, וזאת לקראת חידוש אפשרי של טיסות הנוסעים. מקורות בענף התעופה באמירויות הבהירו כי הצעד החדש הזה אין פירושו בהכרח כי אכן יבוצעו טיסות בתאריכים המוצעים באתרי האינטרנט, מכיוון שהעניין תלוי בהתפתחויות במצב הנוכחי ובאישורים שהושגו על ידי הרשויות המוסמכות על פי העיתון ״אל באיין״.

 

הגורמים הוסיפו כי לוחות הזמנים של ההזמנות באתרי התעופה יכולים להשתנות בהתאם להתפתחויות במלחמה נגד נגיף קורונה. עד ציינו הגורמים כי אם בוצעו הזמנות בהתבסס על התאריכים המופיעים באתר, והטיסות לא יותרו עד אז, לרכושי הכרטיסים יהיו מספר אפשרויות הכוללות שינוי תאריך ההזמנה או קבלת שובר בשווי הכרטיס לביצוע הזמנת טיסה במועד מאוחר יותר.

 

יצוין כי דובר של חברת איתיחאד איירווייס הדגיש לפני ימים אחדים כי למרות שניתן להזמין טיסות החל מה -16 במאי ואילך, ההשעיה הקיימת של הטיסות בעינה, אך החברה תודיע מיידית על כל שינוי בנסיבות.