חברת Etihad במבצע לוגיסטי להטסת פסלי ענק של כוכבי מנצ׳סטר סיטי

פסלי הענק הופרדו בזהירות לארבעה חלקים ונארזו בקפידה, הועברו מהסטודיו של הפסל בפילדלפיה לשיקגו, הועמסו על מטוס בואינג 777 והוטסו לפרנקפורט ולאחר מכן הועברו בכביש למנצ'סטר


14:35 ,29.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

פסלי ענק של אגדות הכדורגל העולמי וכוכבי העבר של המועדון מנצ׳סטר סיטי, השחקנים וינסנט קומפני ודייויד סילבה, הוטסו על פני 5,778 מיילים מארצות הברית אל העיר מנצ'סטר. הפסלים נחשפו אתמול בטקס חגיגי שנערך באצטדיון Etihad - מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל מנצ׳סטר סיטי.

 

הפסל הסקוטי אנדי סקוט מונה על ידי המועדון לפני 15 חודשים להפיח חיים באגדות הכדורגל באצמצעות פיסול. את הפסלים הוא יצר בסטודיו שלו בפילדלפיה, כשכל התהליך נערך מרחוק בשל מגבלות הטיסה בשל מגיפת הקורונה העולמית.

 

לאחר השלמת העבודה על הפסלים בפילדלפיה, החלה למעשה העבודה המורכבת של הלוגיסטיקה כאשר חברת Etihad Cargo היו מעורבים לאורך כל התהליך.

 

פסלי הענק הופרדו בזהירות לארבעה חלקים ונארזו בקפידה, הועברו מהסטודיו של אנדי בפילדלפיה לשיקגו, הועמסו על מטוס בואינג 777 והוטסו לפרנקפורט ולאחר מכן הועברו בכביש למנצ'סטר.

 

בחברת Etihad ציינו שהמומחיות שלהם במשלוחים מיוחדים, תוך ניצול הרשת הגלובלית הענפה שלהם, הבטיחו שהפסלים נמסרו באתר ובזמן, והם היו מוכנים להתקנה אתמול (28 באוגוסט).

 

מנהל התפעול של קבוצת מנצ'סטר סיטי, אד דלטון, שיבח את תמיכתה של Etihad בתהליך השינוע: "פסלים אלה הם יצירות אמנות מיוחדות וייחודיות. האופי היקר של החלקים יחד עם גודלם והמשקל העצום שלהם, הביא לכך שההובלה שלהם ברחבי העולם למנצ'סטר תמיד תהיה תהליך מאתגר ומורכב. היה חיוני שיהיה לנו ארגון עם הידע הלוגיסטי המתאים, רשת גלובלית וצוות אנשים עם הניסיון והמומחיות הנדרשים לקחת פרויקט מסוג זה. הצוות המסור של אתחאד קארגו עבד עם המועדון באופן צמוד לאורך כל התהליך הזה והיה שותף מושלם - מאורגן, מקצועי ומשתף פעולה ואנו אסירי תודה על עזרתם שלא יסולא בפז".

 

מרטין דרו, סגן נשיא בכיר במכירות ומטען, קבוצת Etihad Aviation, הוסיף: "צוות Etihad Cargo גאה מאוד שנבחר על ידי מנצ'סטר סיטי להובלת משלוח המטען הייחודי הזה. כשותפים למנצ'סטר סיטי במשך יותר משנים עשר שנים, צפינו מקרוב ובהערצה בהישגים של וינסנט קומפני ודייויד סילבה עבור המועדון. לכן הקבוצה שלנו התרגשה עוד יותר מההזדמנות הייחודית הזו. המורכבות של פעולה זו כללה חודשים של תכנון ומומחיות טכנית בשיתוף פעולה הדוק עם המועדון. כולנו נרגשים לראות את הפסלים הללו נחשפים לאחר שהעבירו אותם בבטחה למה שיהפוך לבית הקבע שלהם."