חברת WTA תייצג את Cathay pacific Cargo בישראל

מינוי זה בא על רקע הכוונה של קתאי פסיפיק להוסיף כבר בשבועות הקרובים את תל אביב למפת היעדים הישירים של החברה שתפעיל 4 טיסות שבועיות בקו הונג קונג-תל אביב


13:05 ,26.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

לפני ימים ספורים נתמנתה חברת WTA Cargo לנציגתה בתחום המטענים של חברת התעופה קתאי פסיפיק (Cathay pacific) - הנמנית על חברות התעופה מהטובות בעולם.

 

נציין כי מינוי זה בא על רקע הכוונה של קתאי פסיפיק להוסיף כבר בשבועות הקרובים את תל אביב למפת היעדים הישירים של החברה, כך שהחל מה- 26 במרץ תפעיל החברה 4 טיסות שבועיות בקו הונג קונג-תל אביב, באמצעות מטוסי Airbus A350-900 מהחדישים והמתקדמים בעולם.

 

על כך אמר מנכ״ל קתאי פסיפיק איוון צ׳ו: ״אנו נרגשים להשיק קו ישיר לתל אביב הנתפשת בעיני רבים כמוקד תרבותי וכמרכז טכנולוגי ועסקי. ישראל מציעה שפע של הזדמנויות לאנשי עסקים ואטרקציות לתיירים והשירות החדש בא להדגיש את המחוייבות שלנו להרחיב את הרשת הגלובלית של החברה״. 

 

לחברת WTA, המנוהלת על ידי דוד צלניק, נסיון עשיר בייצוג חברות תעופה זרות בתחום המטען. כיום החברה מייצגת חברות תעופה רבות נוספות לרבות אייר מלטה, אייר ניו-זילנד, קופה איירליינס, אירו מקסיקו, ויטנאם איירליינס, קורסאייר, קניה איירווייז, צ׳יינה איירליינס ועוד
 

נציין כי קתאי פסיפיק מתמחה בהובלת מטענים מיוחדים ומציעה מוצרים מיוחדים כמו הובלה אווירית בשירות מהיר עם ביטוח כספי – money back guarantee, הובלת בעלי חיים, פארמצבטיקה, חקלאות ועוד.

 

סמנכ"ל WTA דודי ורסנו, הוסיף: ״ הסינרגיה בין קתאי פסיפיק  ו-WTA היא מושלמת- שירותי המטען המיוחדים ש- WTA יודעים לתת והציפיות של חברת התעופה לתת רמת שירות גבוהה אשר בזכותה היא התפרסמה בכל העולם- התאמה מושלמת שבזכותם הלקוח הישראלי יקבל רמת שירות גבוהה מאוד. באופן טבעי, עיקר ההתעניינות כרגע מצד הלקוחות היא בעיקר ביבוא- עודף ביקושים שיש במזרח מביא אלינו לקוחות כבר חודשיים מראש״.

 

נזכיר כי קתאי פסיפיק קיימה בשנים האחרונות מגעים עם משרד התיירות ומשרד התחבורה כדי להפעיל טיסות לישראל, זאת נוכח הגידול במספר הישראלים שטסים למזרח הרחוק. על פי דוח של רשות שדות התעופה, בין ינואר לספטמבר 2016 טסו בקו תל-אביב – הונג קונג, 91,761 נוסעים.