חברת בת של Germania משנה שמה ומשיקה פעילות

חברת Germania Flug פעלה בשדה התעופה של ציריך החל משנת 2014 והיתה חלק מקבוצת Germania. פועלת כיום מציריך עם שלושה מטוסי איירבוס


11:40 ,16.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה השוויצרית Germania Flug AG שינתה את שם המותג שלה ל-Chair Airlines, וזאת החל מה-1 ביולי. החברה פועלת כיום מציריך עם שלושה מטוסי איירבוס מדגם 319 המסוגל להכיל כ-150 נוסעים. החברה מעסיקה כ-150 עובדים.

 

חברת התעופה פועלת כיום מציריך עם שלושה מטוסי איירבוס A319 של 150 מושבים; היא מעסיקה 150 עובדים.

 

חברת Germania Flug פעלה בשדה התעופה של ציריך החל משנת 2014 והיתה חלק מקבוצת Germania. חברת התעופה היתה חברת-בת של הקבוצה הגרמנית שפעלה מברלין ואשר הגישה בקשה לפשיטת רגל בפברואר השנה ועצרה את פעילותה. לקבוצת גרמניה היה נתח של 40% בחברת Germania Flug.

 

חברת Germania Flug נמצאת כעת ב-50.01% בעלות של Schweizer Albex Aviation AG ו-49.99% בבעלות של Enter Air, חברת צ׳רטרים מפולין.

 

בכיר בחברה ציין כי ההשקה של חברת התעופה תחת שם חדש מהווה לידה מחדש של ממש. החברה הצהירה כי מדיניות השירות שלה נשמרת, קרי, כל המסים, השתייה, החטיף או הארוחה החמה בטיסה עדיין כלולים במחיר הטיסה.

 

הרשת כוללת יעדים ים תיכוניים באירופה ובצפון אפריקה, כמו גם את ביירות (לבנון), אוחריד (מקדוניה), פרישטינה (קוסובו) וסקופיה (מקדוניה). טווח היעדים יורחב בעתיד.