חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק בחרה בחברת APG ISRAEL כנציגה הרשמית שלה בישראל

חברת התעופה הבריטית שמשלימה בימים אלה את היערכותה לקראת תחילת פעילות בישראל ב-25 לספטמבר מינתה את חברת APG, מקבוצת ממן, לנהל עבורה את מערך השרות והמכירות (GSA)


13:03 ,10.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Maman Aviation מקבוצת ממן המתמחה בייצוג ובשיווק של חברות תעופה בארץ ומעניקה שרותי  נוסעים (General Sales Agent) לכעשרים חברות תעופה בתחום הנוסעים והמטענים, זכתה באמצעות חברת הבת APG ISRAEL במכרז של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק הבריטית ותנהל עבורה את מערך השרות והמכירות בישראל (GSA).

 

חברת התעופה הבריטית פועלת במרץ בחודשים האחרונים לקראת תחילת הפעילות בישראל שמתוכננת ב- 25 לספטמבר 2019. החברה תפעיל קו יומי מישראל לשדה"ת הית'רו ומשם לעשרות יעדים ברחבי העולם כשלאחרונה הכריזה החברה על פתיחת קו ישיר משדה"ת בהית'רו לסאו פאולו, ברזיל שייפתח בתחילת 2020. 

 

נזכיר כי וירג'ין אטלנטיק, אשר נוסדה על ידי היזם סר ריצ'רד ברנסון ב-1984, כוללת חברת קרגו וחברה המתמחה בחופשות ברחבי העולם. לחברה צי של 46 מטוסים, בהם מטוסי בואינג 747 ו-787, מטוסי איירבוס 330 ו-340 ומטוס איירבוס A350-1000 שייכנס לצי בחודשים הקרובים.

 

בתוך כך הודיעה היום וירג'ין אטלנטיק על מינויו של NICK BETTLES כמנהל מסחרי של חברת התעופה בישראל. ניק יהיה אחראי על הפעילות המסחרית היומיומית של החברה באזור ויעבור לתל אביב ביולי 2019 ממשרדיה הראשיים של וירג'ין אטלנטיק בלונדון, שם מילא שורה של תפקידים ניהוליים.

 

NICK BETTLES המנהל מסחרי בישראל, "אני נרגש לקראת תפקידי החדש ומצפה להציג את חווית השירות עטורת הפרסים שלנו לקהל הלקוחות בישראל". עוד ציין בטלס, "אני מצפה להתחיל לעבוד עם APG ישראל. הם מומחים בתחומם ואני בטוח שהם יעניקו שירות מדהים עבור הלקוחות שלנו בדיוק כפי  שאנחנו עובדים קשה מדי יום בכדי לעמוד בשאיפה להיות חברת הנסיעות האהובה ביותר".

 

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ"ל APG ISRAEL, "אנו גאים על הבחירה של חברת וירג'ין אטלנטיק בשירותים של APG  ישראל. התוכנית האסטרטגית של החברה היא להפוך תוך 5 שנים למובילה בתחום שרותי GSA בישראל ואין לנו כל ספק שהחיבור עם וירג'ין הוא צעד חשוב בדרך להשגת היעד".

 

ריינהרדט ציין כי עם הצטרפותה של וירג'ין אטלנטיק למערכת ההזמנות של החברה בשבועות הקרובים, יוכלו הסוכנים והציבור בישראל להתחיל ולבצע הזמנות דרך מוקד השרות שלנו וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לטיסות המשך ליעדים אטרקטיביים משדה התעופה הית'רו לכל ברחבי העולם" .